خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

دیشب نخفت اوباش...

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵ ق.ظ

پرویز به فکر لیلاش

دیشب به کام مهتاش

زاهد نخفت دیشب

دیشب نخفت اوباش

امروز ناهار نذری

حلیم و نان با آش

یک عصر تلخ دیگر

امروز نیاد، آی کاش...

 هوای هیچ دارم

شاید فقط، یک شاش..

حال سخن ندارم

هیچی نگوفقط ، باش؟



  • یکی دیگر

نظرات  (۴)

خخخخخخخخ اخه اینم شعره؟؟؟؟؟؟؟ به این میگن چی؟؟؟
ولی خوب خیلی شاعر اهل دل بود.از این شاعرا خوشم میاد.
پاسخ:
خیلی عمیقه اگه عمیق ببینید. :))))))))))))))))

به این هم میگن شعر طنز...
من صبحونه نذری خوردم..حلیم و نان با چای
پاسخ:
:)...
:))) این شعرو باید بزنن سر در هیئتا..
پاسخ:
نه دیگه در این حد..
به درد رپ خوندن ساسی مانکن و امثالهم میخوره
پاسخ:
نگو اینو..... :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی