خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

آدم های اینچنین..

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ق.ظ

همیشه وقتی تنهاییی در را باز میکند و صامت مینشیند در کنار من

برایش یک لیوان چای میریزم و با هم سکوت میکنیم..


ولی یک شب با او درد دل کردم که: ای تنهایی ، ای یار دیرین مرا با این جماعت نگذار...


و در این هنگام، این تنهایی صامت

مرا به آغوش کشید...


"علیرضا حاصل زاده"

  • یکی دیگر

نظرات  (۹)

  • شملیــا ●○●
  • جالب بود :)
    پاسخ:
    آره. چی گفته لا مصب!...
    چه جالب و خلاقانه ...
    پاسخ:
    :)
    من هم تنهابی رو به آغوش میکشم...
    پاسخ:
    تنهاییاز بودن با خیلیا بهتره..
    قشنگ بود 
    پاسخ:
    چشاتون قشنگ میبینه..
    :)
    پاسخ:
    :)

    دکتر شریعتی بزرگ میگه :

    وقتی که دیگر نبود
    من به بودنش نیازمند شدم
    وقتی که دیگر رفت
    من به انتظار آمدنش نشستم
    وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد
    من او را دوست داشتم
    وقتی که او تمام کرد
    من شروع کردم
    وقتی که او تمام شد
    من آغاز کردم
    چه سخت است تنها متولد شدن
    مثل تنها زندگی کردن است
    مثل تنها مردن
    پاسخ:
    دکتر شریعتی بزرگ...زیبا بود و  خاطره آمیز..
  • امین خادم
  • ali pesaram....be neveshtan edame bede..kare besyar mofidie....ayande dare...ishala ba in vaziat to iran ye ranande taxi mishi ba in honaret....
      
    گاهی 
            باید 
                  باید 
                     فقط

                            کرد!!
    به قول خودت(پست 1)
    پاسخ:
    الان این تعریف بود یا تخریب؟
    ولی خوشحال شدم اومدی..
  • آریانا م.ف
  • تنهایی خوده درده. مثه خیلی چیزای دیگه.
    اما این درد چقدر شیرینه.
    مثه قهوه ی ترک.
    پاسخ:
    بعضی وقتا هم مث اسپرسو نمیذارت بخوابی.. :)
  • آریانا م.ف
  • لعنت بهش.
    پس چرا ادمای تنها همدیگرو پیدا نمیکنن؟
    دیدی میگن ادمای بد خوب همو پیدا میکنن؟ چرا اینجور نیست...
    پاسخ:
    واقعا نمیدونم .. فهمیدی به ماهم بگو... :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی