خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

حضرت خواجه شمس الدین...

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۶ ب.ظ






نگارم دوش در مجلس به عزم رقص چون برخاست/


                            


               گره بگشوداز ابرو و بردلهای یاران زد ...








  • یکی دیگر

نظرات  (۱۳)

به به نگار داره :))
پاسخ:
فکر کنم خوب چیزی بوده.. :D
هر وقت میام وب شما یاد دبیر ادبیاتم میفتم.
فقط باید یه نفر باشه شعرایی که میخونه رو بنویسه ...
محشره ...
پاسخ:
تو رو خدا؟؟!!!!!!!!

اتفاقا خودم هم یکی از اصلی ترین دلایلم همین بود که یه جایی باشه چیزایی که میخوام داشته باشم و یادم نمیمونه رو بنویسم .ممنننوووون خیلی energy دادی.. :لبخند
خواهش میکنم :)))
منم چند جلسه ست صدای دبیرمونو ضبط میکنم :)
پاسخ:
آخخ کاش میتونستی برام بفرستی...
نمیدونم بهش بگم اگه اشکالی نداشت چن جلسه ی خوبشو میذارم :))
پاسخ:
چرا بهش بگی؟

که راضی باشه دیگه.
پاسخ:
فکر کنم راضی باشه دیگه..... حالا هرجور میل خودته...
با صدا ضبط کردن که مشکلی نداره وگرنه ضبط نمیکردم.
حالا من بپرسم :)))
احتمالا راضی باشه :)
پاسخ:
خوبه زود بپرس من که میدونم راضیه. بعد دکلمه ای ، چیز جالبی اگه پیدا کردی ممنونن میشم اگه  ادرس بدی دانلود کنم . 0-o_^
باشه :)
خیلی به شعر و ادبیات علاقه دارینا !
شما هم شعری چیزی یافتین بهم معرفی کنین ممنون میشم :)
پاسخ:
ما بروبچ مکانیک از بس تو فرمول و قوانین خشک ریاضی هستیم برای فرار از اون چهارچوب به شعر که هیچ قید و بند موضوعی نداره پناه میاریم.
+ حالا یکی ندونه فکر میکنه انیشتینم .     والا.
 
اونم حتما..... :))))
وای چیزی که من اصلا نمیتونم تحملش کنم!
باز مثلا زیست شناسی و اینا یکم خوبه.
اما ریاضی و فیزیک خیلی خشکن! خیلی ...
واسه همین دوسشون ندارم ..
ادبیاتُ عشق است :)
امروز دو ساعت زبان فارسی داشتیم گفتم خب زبان فارسی دستور زبان و ایناست زیاد شعر نداره ضبط نمیکنم.
ولی بعدش خیلی پشیمون شدم. جلسه ی فوق العاده ای بود ...
کلی حسرت خوردم.
ینی این دبیر متون همه ی کتابای دبیرستان (نظم و نثر) رو حفظ حفظه!
حتی صفحات کتابُ!!
پاسخ:
اخههه حسرت بده .........

ادبیاتو عشقه :)

ولی نون توش نیس. برا من که یه تفریح فوقالعادس و اینکه ریاضیات هم هیچطوره خوب نیس ولی واقعا مغز ادمو فعال میکنه

و اینکه هرچی نیگاه میکنم بزرگترین شاعرا ریاضیشون عالی بوده . مثلا استاد خیام...

مثلث خیام پاسکال نیوتن معرف حضورتون هستن که....
آره خب کمتر به ادبیات و هنر و از این قبیل توجه میشه.
باید گفت متاسفانه ...
همینطوره.
شعرا اکثرا همینطور بودن ...
شمام امیدوار باشین به هرحال :دی
پاسخ:
خخخخ ما که کلاهمون پس معرکس . شعرامونو برا دوستان بخونیم مسخرمون کنن بسه :)))))))))))))))))))))))
خیلی از آدمای بزرگ اولش مسخره شدن خب :دی
شعر میگین الان؟!
پاسخ:
کمی تا قسمتی با مه صبح گاهی... :لبخند
دیر جواب میدینا !
خب شعراتون کو؟!
بذارین ما هم بخونیم.
پاسخ:
سرم گرم صخبت بود با دوستانی که سفر بودن.

یکی دوتاشو تا الان گذاشتم. بقیه هم سر وقتش یواش یواش میذارم...
آهان پس مزاحم نمیشیم :))
باشه میخونم.
موفق باشین. :)
پاسخ:
خخخخ شما مراحمید  . بیخوابی ولمون نمیکنه ما ولش کنیم حداقل..:)
 ممنون سر بزنید قبلش اینو هم یه نیگاه کنید ...http://manoobahar.blog.ir/1394/07/22/%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D9%85%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

همچنین..
ممنون
شعرای فاضل نظری قشنگن :)
پاسخ:
اره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی