خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

جرم..

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۹ ق.ظ
زاستی جرم را برایت تعریف نکرده بودم؟ ضعیف بودن بزرگترین جرم دنیاست. آری وقتی ضعیف باشی اینگونه است که میشوی فلسطین ، کودک دم خیابان ،.... ، ....
                              #یکی دیگر#
  • یکی دیگر

نظرات  (۷)

  • آریانا م.ف
  • جنگ جنگه. ضعیف و قدرت مند بودن حالیش نمیشه. مثالش جنگ های جهانی اول جنگ های جهانی دوم. جنگ های صلیبی جنگ های صد ساله ... خیلی از جنگ ها ضعیف بودن مطرح نیست. هرچند در این یک مورد خاص جرمشون اینه. 

    پاسخ:
    حرف شما درسته.جنگ توی  یک شرایط تقریبا مساوی هست و هرکی زرنگتر باشه میبره ولی من من منظورم ظلم بود و  جنگ نابرابر...
    ضعیف بودن مساویه با شکست خوردن...
    پاسخ:
    اورین

    غلط املایی دارین 19 میشین ... دی
    پاسخ:
    کجاااا؟ کی؟ من؟
  • ماهی قرمز
  • موافقم ... ضعیف بودن جرمِ
    پاسخ:
    خواهش...
  • شملیــا ●○●
  • اوهوم :(
    پاسخ:
    :)
    چرا راه دور...
    این همه بی‌عدالتی در سرزمین خودمون میبینیم
    پاسخ:
    اوهوم.
    راستی رو نوشتین زاستی ..:|
    پاسخ:
    از جملات قصار اینجانب میباشند ایشون.......... :ذوق .. :))))))

    و اینکه از سوتی های قصاز اینجانب نیز میباشند. قیافمم مثل اونایه که یه سوتی دادن توش گیر کردن ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی