خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

کوکوی دوشب مانده..

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

گرسنه که میشوم به ساندویچی میکنم بسنده

کالباس یا سوسیس فرقی نمیکند برای بنده


غذای سالم و مقوی و خیلی هم خوشمزه

با گوشت الاغی که نامش تا ابد مانده پاینده


اصلا بیخیال یک امشب را غذای خانگی بخوریم

نامش چه بود؟ آهان کوکوی دوشب مانده..


# خودم #

  • یکی دیگر

نظرات  (۷)

به به :)
کوکوی سرد تو یخچالی خیلی خوشمزه ست.
پاسخ:
متاسفانه یا خوشبختانه باید بگم که من امشب نون باماست وخیار خوردم.. غذای سالم :(((((((((
  • دختر همساده
  • یا خدا این دیگه چه شعری بود!
    آدم احساس مسمومیت بهش دست میده :)
    پاسخ:
    تو باشی دیگه ساندویچ نخوری!!!!

    :دی
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • شما غذاهای دوروز گذشته تون رو نگه میدارین؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    :))))

    کوکوی دوشب مانده رو فکرکنم محسن نامجو توی یکی از ترانه هاش گفته بود، گفتیم ازش استفاده کنیم..


    یه خورده ذوق داشته باشین تو رو خدا..
    شعر با قاعده ای بود :)

    منم که امشب نیمرو خوردم
    پاسخ:
    افرین.. یه غذای کامل...)) 3>
  • شملیــا ●○●
  • جالب انگیزناک بود
    پاسخ:
    نظر لطفتونه.. البته اگر بد بود هم بگین.. هم حالا هم هروقت دیگه ، خوشحال میشیم..
  • آریانا م.ف
  • کوکوی دوشب مانده ازان ما ... شقایق نرماندی:D
    پاسخ:
    اهان یادم اومد. ممنون.
    خخخخ از غذای مونده همچین دل خوشی ندارم ولی کلا چیز جالبی بود
    پاسخ:
    خخخخخ منم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی