خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

استغفرالله....

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ




رسید از روبرو... استغفرالله

تو هم با من بگو... استغفرالله 

هوس کردم که هر طوری شد این بار

لبش را من ببو... استغفرالله


#حسین_صیامی






  • یکی دیگر

نظرات  (۶)

خیلی ساده و بی آلایشه ولی خییلی قشنگه..
چارپاسگزارم.. :)
پاسخ:
ممنون.
  • شملیــا ●○●
  • چه زیبا
    پاسخ:
    ^_^   چشاتون زیبا میبینه....
  • دختر همساده
  • چه باحال :))
    پاسخ:
    خیلی خفنه....:)))
    همشون همینقدر خاک‌برسرنا :)))
    کلا باید بینشون باشی و بدونی:)))
    پاسخ:
    کیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شاعرا
    پاسخ:
    ....
    خخخخخخخخ منحرفانه خخخخخخخ
    پاسخ:
    خدا راه راست رو به سمت ما هدایت کته.. :)))))))))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی