خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

گاهی باید پس گرفت...

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ

یادت هست گفتم حوصله ندارم. هنوز هم سر حرفم هستم.. . گاهی .. وقت هایی که نمی توانم ، یعنی نمیخواهم ، یعنی حوصله ندارم میخواهم اینگونه باشم. خسته.  تمام حرفهایم را از خواستن توانستن است پس میگیرم ، حد اقل برای مدتی....


گاهی وقتها همانی میشویم که حالمان از او به هم میخورد ، نه اینکه راه دیگری نباشد و نتوانیم درستش کنیم ، فقط حوصله ای نیست.


و هرکسی که مرا میشناسد میداند من کی هستم ولی میخواهم بگویم  همین است من گاهی اینجوریم ، تا جایی که میتوانستم گذاشتم.

وحالا اینی که الان هستم را مجبور نیستید بپذیرید ولی اگر هم که نه، مرا در زندگیتان کمرنگ نکنید قشنگ مرا محو کنید. به خدا پایه ام، حد اقل اینجوری میفهمم با خودم چند چندم.. ولم کن اصلا بیخیال ... .


امضا: یکی دیگر.


پانویس: مخاطبان خاص ...

آنهم اگر بخوانند....

....i hope so


  • یکی دیگر

نظرات  (۱۱)

جدا باید یادمون میموند ... :|
دی
پاسخ:
عاره  . مگه یادتون رفته؟؟؟؟؟
 :D
[کم رنگ نکنید و محو کنید] رو خیلی به جا گفتی..
پستی باحالی بود..
بازم از این کارا بکن..:)
پاسخ:
ممنون که حمایت میکنید ولی این واقعا حرفی بود که باید با چند نفر میزدم.

حتماااااااا :)))))
همیشه آن هایی که باید بخوانند.. مخاطبان خاص یک پست... آن پست را نمی خوانند... تجربه میگه.. 
پاسخ:
من دلم روشنه.
میدونی : ...I HOPE SO
آره چند وقته آلزایمره میگیره ول میکنه ... دی
پاسخ:
خخخخخ میگیره ول میکنه رو خیلی عالی اومدی :دی
راستش میخواسم نظرم با پست مچ باشه که هرچی پستت میخونم هیچی نمیفهمم /:
پاسخ:
ببخشید این پسته یه خورده شخصی بود و

اینکه تقصیر طبع شاعرانه و دو پهلو و سر بسته گفتن و ... هم هست دیگه.. .
با کیا هستید اونوقت؟!
پاسخ:
چند تا از دوستان وابسته :)))))))
آهان :)
خب خداروشکر کسی با ما کار نداشت
ما نه مخاطبیم نه خاص :)
پاسخ:
:)
قطعا محو شدن بهتر از کمرنگ شدنه...
پاسخ:
آی گفتی....
من بی‌حوصله‌م‌
ا سر رفع تکلیف نفس می‌کشم
پاسخ:
تا این حد؟؟؟؟
  • دختر همساده
  • o_O
    پاسخ:
    *__*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی