خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

به یاد گذشته... و من باب خجالت کشیدن بعضیا..

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ق.ظ

همچو دود ای آسمان تا کی به خود پیچانیم       ای همه ساز تو بی قانون از چه می رقصانیم



من عقاب تیز چنگ آسمانهایم فلک                  کی توانی هم قفس با طوطیان گردانیم



نو نهالی بودم از بادت نلرزیدم چو بید              این زمان آسوده سروم از چه میترسانیم  



آتشم زن یک شبه خاکسترم بر باد ده               تا به کی هر شب نشانی داغ بر پیشانیم .......

  • یکی دیگر

نظرات  (۴)

  • nafas sadat mosavi
  • لاییییییییییک
    پاسخ:
    ممنووووووون. :)
  • آریانا م.ف
  • حالا چرا من باب خجالت بعضیا:D
    پاسخ:
    که بخونن و شرمشون بشه که اینجوری نیستن :دی

    عه توی شعر "سرو" داشت :)))
    پاسخ:
    سرو دوست داری؟
    بیت سومو دوس داشتم..
    پاسخ:
    من بیت سوم + بقیه ابیات... :)))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی