خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

شاملو...

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۴ ب.ظ

هیتلر ....موسلینی....استالین.....ناپلئون

همه احمق بودند !

کدام مرد عاقلی

بجای بافتن موی معشوقه اش

عمرش را صرف جنگ میکند ..

ﺑﻴﺎ ﺩﺭ ﻻﺑﻼﻱ ﻭﺭﻗﻪ ﻫﺎﻱ ﺍﻳﻦ ﻛﺘﺎﺏ

 ﻫﻤﺪﻳﮕﺮ ﺭﺍ ﺑﺒﻮﺳﻴﻢ

 ﻧﮕﺮﺍﻥِ ﺁﺑﺮﻭ ﻫﻢ ﻧﺒﺎﺵ؛

 ﺍﻳﻨﺠﺎ:.... ﻫﻴﭻ ﻛﺲ.... ﻛﺘﺎﺏ......ﻧﻤﻲ ﺧﻮﺍﻧﺪ ...


 "شاملو"


کپی از اینجا:


http://abanam.blog.ir/1394/07/12/%EF%BB%A7%EF%AE%95%EF%BA%AE%EF%BA%8D%EF%BB%A5-%EF%BA%81%EF%BA%91%EF%BA%AE%EF%BB%AD-%EF%BB%AB%EF%BB%A2-%EF%BB%A7%EF%BA%92%EF%BA%8E%EF%BA%B5

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۳)

شاملو جان..
پاسخ:
استاد شاملو هم میشه گفت یه جورایی.


  • nafas sadat mosavi
  • خخخخخخخخخخخخخخخ بعله دیگه من در نایابی هستم باید همچین حالش بگیرم جرات نکنه به دخترای دیگه نگاه کنه خخخخخخخخ
    پاسخ:
    بهله دیگه....
  • nafas sadat mosavi
  • وبتون خیلی مفیده یه روز وب من هم یه وب بسی عاشقانه بود و اما الان خودم و خدا ...
    موفق باشین.
    پاسخ:
    خواهش.
    عشقبازی گاهی با خدا .... منافاتی نداره.

    سر بزنید . ممنون.
  • nafas sadat mosavi
  • شما سر بزنید منم گاهی آپ میکنم و شما اینک جزو دنبال شده گان قرار دارید.
    پاسخ:
    حتما...
    اونا هم عشقشون جنگ بوده دیگه.. :دی
    ولی همچنان شاملو را عشق است.. :)
    پاسخ:
    نه. باورکن اینجوری نیس اونا هم برای رسیدن به خیلی چیزای مهمتر از نظر خودشون مجبور شدن که عمرشون رو بذارن.و یه جورایی خودشونو فدا کردن. البته این نظر منه.

    ولی همچنان شاملو را عشق است.. :)
  • آریانا م.ف
  • یعنی احترام به حق کپی رایتت از پهنا تو حلقم. اخه اینکار بهش نمیگن احترام به کپی رایت. این شعره شاملوهه شما از تو کتاب برداشتی اسمشو نوشتی:D
    ولی میتونم اینو بگم من عاشق شاملو ام. من عشاق این شعری شدم که گذاشتی...و سوال بزرگ چراهه. چرا جنگ جنگ همه چیزمون رو گرفت... زندگی اینده جوونی عشق فرزند خانواده...
    پاسخ:
    خخخخخ من سعی میکنم احترام بذارم به وبلاگ های مجاور :)
    و من هم باید اعتراف کنم درک شعر های شاملو خیلی سخته :(

    و من احساس میکنم که سوال بزرگتر اینه که اصلا چرا باید جنگ باشه؟ که با ما اینجوری کنه!
    حالا کار نداریم که خیر و شر تا ابد با همدیگه جنگ دارن .

    فقط میخوام به اونهایی که جزء نیروهای شر و شیطانی هستن یه جمله بگم: خیلی خرین....
    به به 
    به به
    چه شعری ، شاعری ... :دی
    پاسخ:
    :) شاملو عالیه..
    اتفاقا دیشب داشتم اینو میخوندم  :))))
    پاسخ:
    چه حسن اتفاقی...
    یعنی قشنگتر از این شعرم مگه داریم.خیلی باش حال کردم دمش گرم👍
    پاسخ:
    اقا مهدی..
    خیلی قشنگ آفرین
    مرسی از حضورتون

    به جای اون لینک بلند بالا که وبتون رو شلوغ کنه این کارو بکنین
    1. بنویسین "منبع"
    2. اون کلمه رو مارک کنین
    3. یه شکل زنجیر هست اونو بزنین
    4. اون آدرس رو اونجا قرار بدین
    خیلی شیک تره :)
    پاسخ:
    اوکی و ممنون.
    خواهش میکنم :)
    پاسخ:
    :)
    شعر غمگینی است ..
    عزیزم ..لازم نیست لینک بذاری ...من هم از جایی دیگر برداشتم ...
    شاعری که سال های قبل شعر گفته ...شاملو عزیز 
    ممنون :)
    پاسخ:
    چشم...
     
    :))))
    چقدر قشنگ بود
    پاسخ:
    راست میگی خداییش..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی