خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر


خودکار توی فنجان 

قاشق به روی کاغذ 

زیبایی ات حواس مرا پرت می کند !

عمران صلاحی


http://abanam.blog.ir/1394/04/25/%D8%AE%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%AA%D9%88%DB%8C%20%D9%81%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%86

  • یکی دیگر

نظرات  (۵)

موافقم:)
پاسخ:
من هم موافقم....لبخند....
من معمولا مطالب و شعرای ناب رو که کوتاه و پر معنین رو با خط نستعلیق مینویسمو پرینت میگیرم و میزنم رو در و دیوار محل کارم..:)
اگه راه جدیدی به ذهنتون رسید به منم خبر بدید.. :دی
پاسخ:
عالیه. من اگه یه روز خونه مجردی گرفتم این کارو میکنم.
 حتما خبرت میکنم :)
^___^
پاسخ:
-__-
فکر کردم زمانی که این شعر را نوشتم چقدر حالم خوب بود ..چقدر شعر را می فهمیدم اما حالا ....اما حالا ...اه ..
پاسخ:
این دل غمدیده حالش به شود ، به شود                                              واین سر شوریده باز اید به سامان غم مخور ، غم مخور......

  • دختر همساده
  • چه خوبه وبلاگت :)
    ممنون که اومدی و منو با اینجا آشنا کردی :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    نظر لطفته... سر بزن به ما... :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی