خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

هی میشینم به این دلم میگم بابا بیا بریم صوفی شیم 😂✋این مدرنیسم و پست مدرنیسم توی منطق هگل و این فرشته های آسمونی تو خیابونا و مدل مو و تیپ و هزار تا کوفت و زهر مارو ول کن  بره پی کارش ،ببین ما که اهلش نیستیم هم از یار میشیم ،هم به دوست نمیرسیم و از این حرفا

گوش نمیگیره که نمیگیره،بعد از ظهر که میشه میگه تو حالابیا بریم کافه و بعدشم دیگه تا آخر شب میکشم دنبال خودش رو  خو شما یه چیزی بش بگو اصن..😥

  • یکی دیگر

نظرات  (۴)

  • ( ک) شباهنگ
  •  خب خودتون که میگویید دل میگه ..
     به دل هم که چیزی نمیشه گفت :)  چون قهر میکنه 
    پاسخ:
    😅😅😅😂😜😁 ایول اینو هستم 🤗👍😅
  • פـریـر ...
  • کلا دل زبون آدمیزاد حالیش نیست! :| هعی روزگار :/
    پاسخ:
    آی گفتی...
    یاد رادیو چهرازی افتادم
    چقدر حرفاتون شبیه حرفای نویسنده ش بود:)
    پاسخ:
    مرسی
    خیلی باهاش رابطه برقرار میکنم خیلی خوب بود شما هم لطف دارین...
  • N ـــــــ
  • اون شنبه ی موعود هیچوقت نمی رسه -__-

    (واسه من که اینطوری بوده :)

    پاسخ:
    اون جمعه چی؟؟.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی