خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

اول سلام. دوم ببخشید که بد قولی کردم, نتونستم پست بذارم. سوم در وبلاگم هیچوقت گل گرفته نمیشه . ولی خب جمعه آخر این ماه حتما میذارم. و اینکه بیا کمی به حال هم حسودی,کنیم . غبطه مال عرفاست.  من به خنده های تو , به سکوت زیبایت حسودی میکنم, تو هم به اینکه نمیتوانی اندازه من عاشق خودت باشی حسادت کن.. 

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۲)

  • جوجو کوچولو
  • :)
    :))
  • یوسف طهرانی
  • حسادت هم خوب نیست
    :(
    زیبا بود...
    اوووف عجب جمله ای ...
    من به خنده های تو , به سکوت زیبایت حسودی میکنم, تو هم به اینکه نمیتوانی اندازه من عاشق خودت باشی حسادت کن.
    پاسخ:
    تشکر دارم :))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • چطوری شاخ جان ؟! :)
    پاسخ:
    زنده :))
  • (ک) (شباهنگ)
  • حسودی خوبه ولی فقط,در عشق
    و کارهای نیک...
    پاسخ:
    باش .
    چقد قشنگه....بیا به هم حسودی بکنیم...
    پاسخ:
    باش :))
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • شِمِلـ ــیا
  •  من که منتظر نمیمونم
    وقتی جواب نظرا رو نمیدین :/
    :)
    پاسخ:
    نظرا تا یه هفته بعدش جواب داده میشن شملیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    من قول میدم :))
    امیدوارم حالتون خوب باشه :)
    پاسخ:
    همچنین شما...سلامت باشید... ممنونم .
    حسود هرگز نیاسود
    پاسخ:
    میدونم ;-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی