خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

نبودیم....1394/11/14

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ

ریش هاالکی شلوغش کردند،

وگرنه مااونقدرها هم بزرگ نبودیم.


   #علیرضا حاصل زاده#

 

+ از فردا بدلیل دسترسی نداشتن به نت فقط جمعه های آخر  هر ماه پست میذارم. :(

+ دلم براتون تنگ میشه

+کسی که دسترسی به نت ندارد آیا دلیلی بر اثبات باکلاسی اوست؟ :) جواب درست این است که : هیچ ربطی نداره :))

+فقط پس فردا هر احتمالا برگردم کامنتا رو جواب بدم و برم . این پست خاصه برا خودم :)))

+و اینکه عرضی نیست. اگر امری داشتین بفرمایید هرموقع خوندم پیگیری مشه حتما :))) (الکی مثلا من آدم مهمیم :))

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۷)

فقط جمعه های اخر هر ماه !
زندگی بدون نت خیلی خوبه
سلام :)
پاسخ:
سلام . آره ، فقط..
البته نه خیلی خیلی:))))
  • (ک) (شباهنگ)
  • موعق باشی ..تا جمعه ها..
    پاسخ:
    سلامت باشی . ممنونم..
    از پنل مدیریت وبم گذر میکردم چشم خورد به وبای بروز شده و گذرکی رسیدم اینجا
    پس یه ماه دیگه میام جواب کامنتامو بخونم :)
    پاسخ:
    البته گفته بودم این پست امروز جواب داده نیشه استثناءً
  • پدرام. یار
  • مهم که حتما هستی ...
    برای همه اونهایی که دوستت دارن
    اما دلیل به باکلاسی نیست و تنها دلیلش خاص بودنه :)) اوهوم
    همیشه موفق , شاد و مانا باشی :)

    پاسخ:
    ممنونم .اون که بله...
    و اینکه شما لطف داری آقا پدرام.همچنین...
  • مهدی ابوفاطمه
  • موفق باشی
    پاسخ:
    ممنونم .سلامت باشی
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • زندگی بودن نت :/
    پاسخ:
    :(
    :))
    من میگم امکان نداره طاقت بیاری...
    Impossible :-)
    پاسخ:
    نه. من میتونم :)))
    it is possible if you have to do...
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • نمیدونم دیگه ، حرکت شاخیه ولی !

    پاسخ:
    خخخخخخ نمیدونستم حرکت شاخیه وگرنه زودتر میزدمش :)))))
    چیکار کردی که از نت محرومت کردن؟!!!!! :| 
    پاسخ:
    خودم خودمو محروم کردم کسی محرومم نکرده :))
  • شِمِلـ ــیا
  • این محرومیت مخسره چیه اخه بیاین پست بگذاریدندی
    پاسخ:
    چشم :))
  • یوسف تهرانی
  • دو حالت یا زنگی بی نت جریان داره :////
    یا این روز ها بی نتی جریان داره :////
    در کل موفق باشی
    پاسخ:
    همچنین :)
    امروز هم جمعه اس 
    هم اخر ماه
    :|
    کرکره اینجارو کشیدی؟! :))
    پاسخ:
    گفتم که... هرگز :))
  • شِمِلـ ــیا
  • نخیر جمعه دیگه میشه جمعه اخر :))
    عه راس میگیا D:

    خب اشتبا شده شما به خواب زمستانیتون ادامه بدین.
  • شِمِلـ ــیا
  • الان جمعه ۳۰ بهمن هستش :|
    پاسخ:
    :( شرمنده..
    :|
    ریشها الکی شلوغش کردند:دی
    پاسخ:
    والا :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی