خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

نکقنرخنکقنر

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

میدانستی که خسته از تمام کلیشه ها هستم؟  مثلا چیپس را دیگر دوست ندارم با طعم های فلفلی و سرکه ای و جعقری و ...


دوست دارم چیپس را باطعم دست هایت بخورم...

ستاره ها را دایره ای تصور کنم..

صبحانه نان با پیاز حتی...

و شاید در اولین مصاحبه ام با تلویزیون با دمپایی ابری و عینک ریبن ظاهر شدم

یا شاید در آغازِ اولین سخنرانیم یک جک قدیمی تعریف کردم..

ودر حالی که تو را میان جمعیت نشان میدهم بگویم: ببینید دقیقا شبیه این چیتوز :)

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۰)

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)))))
  • جوجو کوچولو
  • نظر :|
    فشار امتحانات زیاد شده فک کنم زدی جاده خاکی
    پاسخ:
     زدم به کوه و بیابون اصن :)))
    عنوانو دیدم یاد اسم دروازه بان ارسنال افتادم که میگن باباش عصبی بوده دوبار زده رو کیبورد گفته اینم اسمه بچه:دی

    مخاطبتونو به چیتوز تشبیه کردین؟!!!ینی عکس روی چیتوز؟!!!
    من جاش باشم الان حلواتونو باید پخش میکردن:دی
    پاسخ:
    واقعا؟؟؟؟؟؟
    آره عکس چیتوز بابا . بعضی وقتا یکیو خیلی دوس داری باهاش شوخی های عجیبی میکنی :)
    شوخییییییی:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • خانومی ...
  • چی توز :))
    عالی بود اصلا 
    پاسخ:
    مممممممننننننوووووونممممم :))
    خیلی جالب بود خوشم اومد :))
    پاسخ:
    ممنونم :))
    هووم :))
    پاسخ:
    :)))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • دلم خواست خب :/
    تو نمیگی یه دانش آموز که یک هفته ی تمامه چیپس نخورده اینو میبینه دلش میخواد ؟! :/
    پاسخ:
    وااااااااااااییییییییی تو رو خدا ببخشید.
    اصن کجایی؟ آدرس بده تا برات بخرم بیارم :) یا بفرستم با پست پیشتاز :|
  • خانم انار
  • چیتوز دوس:)
    پاسخ:
    :))))
  • یوسف تهرانی
  • و شاید پفک لوسی خخخخخ
    با اون تبلیغش :/
    جالب بود
    پاسخ:
    :)))))))))
    خواهش میکنم .
    خوردن نان و پیاز نشانه ی یه جور زهد هست...تقریبا می تونه ربط داشته باشه به باقی قسمتا...
    شعر قشنگ بود.
    الان ناشرا بیشتر شعرایی رو چاپ می کنن که ایده ی نو داشته باشه و با جمله های ساده حتی، مخاطبو تحت تاثیر قرار بده!
    اگه اطلاعات و مطالعاتتو بیشتر کنی حتما موفق می شی:) 
    پاسخ:
    ممنونم چشم حتما عمل میکنم به نصیحتتون. ;-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی