خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

الان دلمردگی ها رو زسر بیرون کردم فقط..

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ب.ظ

فقط مونده ساز دهنی یاد بگیرم  :) و صد البته یه سری فانتزی های دیگه هم دارم که به امید خدا و یاری چرخ گردون و این داستانا اونا رو هم انجام بدم دیگه همه چی حله که اگه انجام شدن حتما تو جریان قرارتون میدم :))  (ساز دهنی یه جلسه رفتم، جلسه بعدی هم پنجشنبه ساعت 9 شب واقع در کافه مون به آدرس اینستاگرامی @cafe_mooon برگزار خواهد شد از تمامی علاقمندان دعوت میشه جهت دیدن  تمرین اینجانب بیان به کافه است.  +اعتماد بنفسم هم اره :))" )


و اینکه ملالی نیست جز دوری شما وبلاگ نویسای عزیز دلم که "به دلم مونده یه بار دور هم جمع بشیم ، هرجا و هر موقع که بگین" :((


+دلا بگریز از این خانه که دلگیر است و ویرانه / به گلزاری و ایوانی که فرشش آسمان باشد ..

مولانا"

  • یکی دیگر

نظرات  (۳)

  • آرزوهای نجیب (:
  • من ساز دهنی دوست دارم 
    یادگرفتی بیا به ما هم یاد بده (:
    پاسخ:
    باش بشرطی که قول بدی بچه خوبی باشی :))
    سلام 
    آلات موسیقی حالت روحی و روانی آدم رو می تونه تداعی کنه ، موسیقی خیلی خوبه نیازی به گشتن در واژه ها نیست 

    پاسخ:
    اوهوممم..
    ساز دهنی کدوماس؟
    همونا که بچگی هممون داشتیم؟
    پاسخ:
    :))))) اره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی