خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

اینجوریاس ..

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ب.ظ




از باده توبه کردن مشکل بود اگرنه،

سهل است دست شستن از آب زندگانی


فکر کنم "مولانا"

حرفی ندارم بجز اینکه "واقعا هیچ پناهی از خدا جز بسوی او نیست". من که ندیدم...توهم نگرد.

  • یکی دیگر

نظرات  (۵)

  • سام نجفی نیا
  • عالی
    پاسخ:
    تشکراتم
  • شـمـلـ ـیا
  • مولانا -_-
    پاسخ:
    شملیا :)
  • شـمـلـ ـیا
  • باو اشتباه نوشتی مولنا :)))
    پاسخ:
    :))))))
  • خانوم سه حرفی
  • "مولنا"؟ یا مولانا؟

    پاسخ:
    مولانا :)
    الان تصحیحش میکنم :)))
    بسیار عالی بود...
     البته شعر از صائب تبریزی هست ... 
    به هر حال خیلی لذت بردم از این بیت ...
    پاسخ:
    اها. مخلص :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی