خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

ایشالا برا هیچکدوممون اتفاق نیفته...

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۰ ق.ظ

"پیام دادم و گفتم بیا خوشم می‌دار

جواب دادی و گفتی که من خوشم بی تو"



پ.ن: نمیدونم تا کی/ فقط میدونم سالها باید انتظار بکشم،حالا بعدش بینیم بشه ،نشه ...
ولی آدرس وبلاگمو بش نمیدم... /شایدم دادم :(((((((

  • یکی دیگر

نظرات  (۵)

  • سام نجفی نیا
  • برای من اتفاق افتاد
    پاسخ:
    لعنت...
    به نظر من که آدرس وبلاگتو بهش بده؛ 
    البته اگه خیلی دیر نیست ...
    پاسخ:
    میترسم نتیجه عکس بده / نه شاید زود هم باشه...
  • شـمـلـ ـیا
  • ادرس وبتو چرا بدی بهش 🤔🤔🤔

    گاهی فکر میکنی باید چند سال منتظر موند ولی خدا زودتر شرایط رو جورمیکنه ان شاءالله


    پاسخ:
    خدا از دهنت بشنوه شملیا :")
  • بهار پاتریکیان D:
  • باز خوبه شما امید دارین منتظر بمونین یه چیزی بشه، 
    من به درجه‌ای رسیدم که هر چقدرم منتظر بمونم هیچی نمیشه!D:
    پاسخ:
    خیلی بده/ تصورشم اذیتم میکنه...
  • مصطفی یٰ خُ
  • امیدواری و این باعث میشه بهت حسودیم شه
    پاسخ:
    به همون اندازه که امید خوبه انتظار چیز طاقت فرسایی هست ...
    نمیدونم چی بگم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی