خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

#احمد_شاملو

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۵ ب.ظ


+دیوانه ام ، از دست خودم سیر شدم..

  • یکی دیگر

نظرات  (۵)

  • شـمـلـ ـیا
  • ای کاش ... 😔
    پاسخ:
    شمیلیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    سلام دوست قدیمی :)
  • شـمـلـ ـیا
  • سلام :)

    هنوز درست نمیتونی بگی شملیا 😥😅😅😅
    پاسخ:
    از عمد گفتم :)))
    چقدر حساسی تو آخه :))
  • فاطمه. صاد
  • چقدر اینو دوست دارم...
    پاسخ:
    معرکس..
  • آقا علیرضا
  • عه اومدی 😊
    خوش اومدی ، تعمیر گوشیت خیلی طول کشید قاموسا :|
    پاسخ:
    سلام بردش کلن سوخته بعد چون آیفونه تو شهر ما به همین راحیتیا پیدا نمیشه هنوزم تموم نشده ، با  لپتاپ میام :(((
  • حسان علی آبادی
  • من هم خیلی با خودم حال نمیکنم ولی سیر هم نشدم
    پاسخ:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی