خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

حاجی بیخیال

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ب.ظ

به دختره گفته بود تو بیا ببینمت شاید از قیافت خوشم نیاد اصن بیخیالت شم

گفته بود:مادر نزاییده..

 😐

  • یکی دیگر

نظرات  (۶)

اوه اوه 😐
پاسخ:
اوضاعیه خلاصه...
خخخخخ اعتماد به سقف و
پاسخ:
میتونن..
بعضیا واقعا اینجورین اقا :| یه کسایی رو آدم میبینه بیرون که اگه آفرودیته از یونان باستان پاشه بیاد اینجا پیششون کم میاره :/
پاسخ:
آفرودیته!!!!! پشمام 😊
ماشاالله کنتور که نمیندازه اعتماد به نفسش...

دنبالت میکنم:/
پاسخ:
عاره دیگه...
منم تو رو دنبال میکنم اصن حالا که ایطو شد
لامصب (((((((((((((((=

  • پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • در مورد منم صدق میکنه :))))))
    پاسخ:
    حالا میای ببینمت ؟ :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی