خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

صاب کارِ تنبل هم نعمتیه..

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۳۱ ب.ظ

قرار بود صبح کولر وصل کنن برا کافه ، فر پیتزا رو هم بذازن تو پنجره که هم جا کمتر بگیره

هم گرماش تو تابستون اذیتمون نکنه ، ساعت پنج هم بریم کف رو تمیز کنیم و گلا رو آب بدیم

ساعتِ شیش زنگ زدم ، میگه منتظرم فلانی بیاد این کولرو ببریم ،همین الان که کلمه کولر رو نوشتم هم زنگ زد گفت من دارم میرم ،بیا 😐

  • یکی دیگر

نظرات  (۳)

صاحب کار تنبل نمی تونه تجارتش رو خوب مدیریت کنه و رونق بده ... 
پاسخ:
آخه موقعِ کار کردن زرنگه، بعد این وسط مشکل هم براش پیش میاد ،خستگیِ ذهنی و جسمی.. استراحت نیازه...
صابکار تنبل گلیست از گلهای بهشت
ولی ولی ولی صابکار تنبل و احمق یکی از عذاب های الهیه که الحمدالله دامن منو گرفته متاسفانه
پاسخ:
الحمدلله متاسفانه.. 😂
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • خدا بده شانس 
    😂
    پاسخ:
    والا 😂😂😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی