خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

سرم شلوغه ولی فقط خودم میدونم که چقدر تنهام..

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ب.ظ

آقا از این ولگردیا نمیتونم دس بکشم

شما فکر کن صبح ساعتِ هفت و نیم باید بری کلاس فوتبال (آموزش بدی) ساعت دهِ صبح تا دوازده هم دانشگاه آزاد کلاس داشته باشی ، ساعتِ پنجِ بعد از ظهر هم تا دوازده شب بری کافه، تازه هنوز کلاسای دوچرخه سواری هم شروع نشده باشن ، این برنامه امروز من بود

هیچ دیگه دیشب بابچه ها رفتیم کلوپ تا پنجِ صب بازی میکردیم ،تا نه خواب بودم بعدم دانشگاهو کافه تا دو و نیم الان هم که یه ربع مونده به سه برم ناهار بخورم

اصلاً یروز دوس دارم رو برنامه پیش برم ، 😅


آخرِ شبا دلم بد میگیره اصن دوست ندارم بیام بخوابم ، بدجور وقتش شده یه کاری بکنم ، ولی نه میشه زن گرفت نه...




+روز اول پیشِ خود گفتم

دیگرش هرگز نخواهم دید

روز دوم باز میگفتم 

لیک با اندوه و با تردید......


"فروغ"

  • یکی دیگر

نظرات  (۲)

  • آرزوهای نجیب (:
  • مگه دوچرخه سواری هم کلاس تخصصی داره؟
    (:
    پاسخ:
    بله،ناسلامتی رشته المپیکیه..
    هیچ کس تنها نیست حتی تو این موردم باهات موافقم
    من اسم این حس سگ سیاه افسردگی گذاشتم خخخخ
    پاسخ:
    ممنننووونننممممم 
    منتظرم بگذره..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی