خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

ایمان دوباره فکرِ هرصبح و هر روز عملِ برعکس.

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ق.ظ
هی میگم نه، بذار الان نمیشه ، الان نفسم نمیخواد ، یعنی خودم نمیخواد یعنی دلم نمیخواد یعنی دلم میخواد که بخوام و همزمان میخوام که دلم بخواد دوباره ایمان بیارم ولی...
 راستش هم که همین "ولی " که میاد وسط روزگار خیلیا رو سیاه کرده ولی...

+ امروز ساعت یک دارم میرم جلسه دوچرخه سواری ببینم برنامه چجوری میشه، گفته بودم دارم مربی دوچرخه سواری میشم ؟ حالا بیشتر مینویسم...

+هیچی پول نداشتم دیشب یه بیست تومن مساعده گرفتم احتمالا الان پنش تمنش برا املت میره 😊

+ از دانشگاه بدم میاد دلم میخواد به همه استادامون بگم اون دانشِ نصفه نیمتونو برید برا عمتون ارائه کنید..
+دوتا از دوستام تهران درس میخونن بدونِ خدافظی رفتن، مهدی اگه یروز اینجا رو خوندی میخوام بدونی خیلی بی معرفتی، امین هم که اصلاً حرفشو نزن بقیشم زرِ مفته..

+سی سالگی خواجه امیری رو گوش کنید، نتونستم با گوشی بذارمش تو وبلاگ..

+پارسال عید خونه نبودم ، اندازه دوتا عید دلم برا بوی عید تنگ شده بود، من خارج نمیرم هرکی رفت سلامِ منو به مونالیزا برسونه و ازطرفِ من بهش بگه "چته؟  چرا اینقد چتی؟"

+زیاده نویسی و بیهوده نویسی و بیکاری نوشت های منو ببخشید، گناه دارن🙏🏼
  • یکی دیگر

نظرات  (۲)

سی سالگی خواجه امیری رو گوش نکنید 
پاسخ:
اینقد که خوبه ،بَده؟؟
اینکه می خواهید مربی دوچرخه سواری بشید خیلی جذابه ..
از نظر من کار تو کافه هم خیلی باحاله ..
 جز ارزوهام داشتن یه کافه هست ..
سی سالگی خواجه امیری ..درست مهر امسال ..از دوهفته قبل تولدم ..به طرز مرگباری تا چند روز بعد تولدم این اهنگ را گوش می کردم ...چقدر پای این اهنگ گریه کردم ..
پاسخ:
Wow مرسی ،
ایشالا کافه هم میزنید ❤️💙
سی سالگی هم که در همین حد که جز معدود پاپ هایی بود که به دلم نشست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی