خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

ساعت پنج باید برم کافه (سر کار) الان باید باید برم خونه ( ربع ساعت حد اقل طول میکشه)، دوش بگیرم ، غذا بخورم، موهامو سشوار بکشم ، و آماده شم و برم که مسیر حد اقل پنج دقیقه راهه . و احمد رضا هنوز بیدار نشده که راه بیفتیم..

 

*اینا مث همونه که قرار بود بیست و سه سالگی زن بگیرم ، الان دارم میرم تو بیست و دو ،هنوز نه لیسانس گرفتم ، نه خدمت رفتم...

  • یکی دیگر

نظرات  (۳)

منم بد تر نباشم ، بهتر نیستم :|
تووووف به این زندگی :|
پاسخ:
چیکار کنیم دیگه باید یجوری کارا رو راس و ریس کرد ، یجوری 😅
من همیشه فک میکنم اونایی که تو کافه کار میکنن میتونن هر چقدر دلشون خواس کیک شکلاتی و کاپوچینو و آب پرتغال بخورن؟
پاسخ:
آره ،البته بستگی داره کجا کار میکنید ، مثلا تو شمال تهران که یارو ملیاردی خرج کرده تا جایی که بتونه نمیذاره ، ولی خو وقتی مال دوستتون باشه ، هرچقدر هم که دوست داشته باشید اولا میخورید ولی بعد انقدر هر روز کیک شکلاتی و شکلات و قهوه و اینا میبینید که اصلا دلتون نمیکشه بخوری😂👌
زندگی ه گهی ه کلا .
ولی خب بیا مثبت نگاه کنیم
ممکنه خدمت و مدرک و کار و زن همش تو یه سال جور شه😂
پاسخ:
اینو هستم 👍👍✌️️✌️️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی