خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

من آنم که ندانم

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ق.ظ
لامصب اینهمه حجمِ از غمگین بودن رو نمیشه نوشت ، وقتی که نمیدونم؛ هم دلیل مشخصی نداره، هم یه دلیل نداره ،به دلایل مبهم تا حالا غمگین بودی؟؟؟؟؟؟؟؟
من آنم ، من آنم که ندانم ..

+ این روزا هرچی بیشتر تمرین سکوت میکنم ، بیشتر حرف میزنم 😐


پ.ن:یه جای کار میلنگه....

شعر: با منِ بی کسِ تنها شده یارا تو بمان/همه رفتند از این خانه خدا را تو بمان
منِ بی برگِ خزان دیده دگر رفتنیم ، /تو همه بار و بری تازه بهارا تو بمان

شاعرشم یا هوشنگ ابتهاجِ یا شهریار ، از اون شعراس که شاعرا برا همدیگه میگن و میفرستن ،اون یکی جواب میده
ولی فکر کنم این جوابِ شهریار باشه..
  • یکی دیگر

نظرات  (۳)

من که گاهی وقت ها بشدت غمگین میشم میرم دست دو سه تا فقیر رو میگیرم و میبرم کبابی یا ده تا فلافل میگیرم میدم دست این دستفروشها که توی خیابونن و ازشون میخوام برام دعا کنن ...

خنده اونها حالمو خیلی خوب میکنه

مکنه نشنیدی که گفتند بنی آدم اعضای یکدیگرند و الی اخر


پاسخ:
ایول ، عجب کار خفنی 👌😂👍👍
[Forwarded from به سوی خُـ❤️ـدا (Gole Narges)]
🌱سه تا "خ" را فراموش نکنیم :

🌱خدا ... خوبی ... خنده ...

🌱از سه تا " ج " همیشه بترسیم :

🌱جنگ ... جهل ... جفا ...

🌱برای سه تا " و " ارزش قائل باشیم :

🌱وقت ... وفاداری ... وجدان ...

🌱تو زندگی عاشق سه تا " ص " باشیم :

🌱صداقت ... صلح ... صمیمیت ...

🌱سه تا " الف " را در زندگی از دست ندهیم :

🌱امید ... اصالت ... ادب ...

🌱سه تا " ش " تو زندگی خیلی تأثیرداره :

🌱شکر خدا ... شجاعت ... شهامت ...

🌱آرزوی من برای شما خوبان سه تا " س " :

🌱سعادت ... سلامتی ... سربلندی

@Besoye_khodaa🌹🌹
پاسخ:
لطف دارین شما ، همچنین 😊💐💐
مرسی
بعضی از دلگیری ها  برای اینست که 
 بیشتر به یاد خدا باشیم..
اسناد غزل هم که جناب شهریار است 
بسیار زیباست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی