خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

دلمون پر بود یه چیزی نوشتیم سبک شیم..

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ق.ظ

چی بگم آخه ، کی باورش میشه من سالهاست که کمر راست نکردم زیرِ این غٓم  که این مردمِ عامیِ(بقول مرحوم حبیب) قیل و قال پرست، این جهلِ مدرن ، هنوز کنار نیومدم با این غمِ بزرگِ زندگی میانِ مردمی با زندگی گوسفندی ؛

یعنی میتونم ،راهشو یواش یواش آدم میفهمه ولی خب باز هم غمگینم و ناراحت... دستم به دامانت"صبر"


+ اگه ازفردا نمازخوندم تو قنوت ازش توفیقِ صبر و سکوت میخوام،..


+ارغوان ،شاخه ی همخونِ جدا مانده ی من، آسمانِ تو چه رنگ است امروز؟؟

  • یکی دیگر

نظرات  (۱)

سلام
مردم عاشق تجسس هستند ولی اگر به تلافی از کارشان بخواهی چیزی از آن ها جویا شوی چشمانت زخمی و تهی می شود چرا که سیم خاردار مروت نداند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی