خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

اینهمه نوشته متفرقه یه عنوان کمشه ،اصن هیچ ..

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸ ق.ظ

معین زد یه آهنگی داره یه جاش میگه :بیا که جوونی مث باد داره میره /بیا برگرد اسمت از یاد داره میره ،

اول که همین بیت و یه بیت دیگس فقط خوب بود و خیلی خوب بود ، بقیشو اصلا خوشم نیومد

دوم اینکه : یعنی این بیت و من برا خودِ رفتٓم باید بخونم و نصیحتش کنم که بیا و خودم باش .. همون همیشگی..


بعضیا هم هستن که امروزشونو به یادِ فردا میگذرونن من میگم بیا از همین الان به یادِ خدا بگذرونیم..


+دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست

+ الان

+امروز فهمیدم دنیای آدما دنیای خیلی تنهاییه  ، با همدیگه باشید، تنهایی کامل خیلی بهتر از اینه که هم یکی تو زندگیت باشه هم نباشه ، بخدا من با کسی تو رابطه نیستم اصلا هم بد نیست..(بیشتر بحثم عشقی بود،حالا تو حالت معمولی واسه تموم روابطمونم احساس میکنم صادقه)


پ.ن:اگر با ما نمی آیی شبی با خود ببر ما را..


  • یکی دیگر

نظرات  (۱)

آره موافقم! منم به عنوان نفر دوم بعد از شما اعلام می دارم که تنهایی اینجوری اصلا هم بد نیست...تنهایی دونفره خیلی سخت تر از یه تنهایی یه نفره هست :)
پاسخ:
یعنی اصن کمالِ تشکر... 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی