خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

پرت و پلا نصم شبی..

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ق.ظ

امروز خیلی اتفاقا افتاد ، مث دیروز ، یادمه ، دیروز مثلا از خواب بیدار شدم ، غذا خوردم دو وعده یا سه وعده ..

البته دقیق یادم نیست، ولی خو یه چیزایی یادمه ، مثلا تصمیم گرفتم دیگه آدرس وبلاگمو به کسی ندم، یادمه متنفزم از مردمی که حتی وقتی ازشون متنفری برا یه لقمه نون باید باهاشون بگی ،بخندی. ببین این احساساتو نمیشه وازکتومی کنم انقدر مارو آبستن اشک و اینا نکنه؟؟؟


+قبلنا یه پی نوشت ثابت داشتم یادتونه؟ خودم که یادم نی


از حالا پی نوشت ثابت اینه : اگر با ما نمی آیی، شبی با خود ببر ما را..

  • یکی دیگر

نظرات  (۳)

منم والا یادم نیس-_-
پاسخ:
مال حدوداً یه سال پیشه/..
  • פـریـر ...
  • من که تازه با اینجا آشنا شدم و نمی دونم..

    ولی این برچسب ثابت جدید هم خیلی...خوبه...
    با خود ببر مارا...
    پاسخ:
    مرسی
    این پی نوشت رو یه تفسیر میکنید به تعبیر خودتون؟؟؟
    پاسخ:
    فقط در همین حد بگم که اگر خودش نمیاد باس کاری کنه ما بریم پیشش 😐

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی