خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

آرمان گرایی. تا یه حدی خوبه هاا

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ
هیچ ، جونم برات بگه که اون ته مها دلم یخورده ناراحته بابت اینهمه گندی که بالا آوردم . وحالا نزدیک ترین راه حل رو توی عین بی حوصلگی حد اقل برای یه مدت این میدونم که کنج خلوت رو انتخاب کنم ،برم تو زاغم بشینم یخورده شاید تونستم یخورده هم به جای آرمان ها ،به جای صفر و صد ، به جای سیاه و سفید،  یخورده زندگی رو خاکستری ببینم 

نکنه همین الانم دارم صفر و صد میبینم؟؟
  • یکی دیگر

نظرات  (۳)

یکی از عیب های بزرگ من ارمانخواهی بوده همیشه ..
اما این روزها ارمانی ندارم ...
پاسخ:
آرمانخواهی بد نیست ولی به تنهایی بده یعنی اینکه واقع گرایی جایی تو ذهنت نداشته باشه..

و نداشتن آرمان، نمیدونم شاید به همون اندازه بد باشه..
  • פـریـر ...
  • باید آرمان رو در کنار واقعیت ها داشت...وگرنه به ضرر آدم تموم میشه! هر دوش کنار هم خوبن :)
    پاسخ:
    اینو هستم شدید...
    از بس که در مورد آرمانگرایی خوندم که دیگه.....
    پاسخ:
    خب دغدغه س ،مشکله ، تقصیر من چیه؟ 🤐😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی