خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

Goodbye my sweetheart hello vietnam..

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ب.ظ

طاقت بیار رفیق ،ما هردو بی کسیم...

ببین دارد تمام میشود ، قول میدهم روز آخر ، نه ولش کن

 من چیز میخورد برای روز آخر پاییز به کسی قول بدهد، من که تا آخر پاییز هم دوام نیاورد

ببین نتوانستم مقاومت کنم تا آخر پاییز 

بعد از پاییز درست میشود ، شاید هم نشد 

ولش کن اصن .. 

  • یکی دیگر

نظرات  (۳)

چیکار من دارین :/ چیز میخوره
پاسخ:
اصن چیز میخوره ،اصلاحش کردم،اون موقع اعصابم خورد بود
  • ( ک) شباهنگ
  • بله اصلا  ولش کن ..
    پاسخ:
    اره ،ولش کن..
    ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد
    پاسخ:
    خیلی اینو با خودم میخونم این روزا..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی