خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

یه سوال از بلاگرای محترم ..

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ب.ظ

شما چجوری همه نظراتی که میدین رو جوابشو تو وبلاگا دنبال میکنین؟

اصن کی میفهمین کی جواب داده؟ 

ببینید مثلا صدتا وبلاگ دنبال شده دارید ،یه روز پنجاه تاشون مطلب میذارن و شما برا سی تاشون نظر میذارید ،

سی تا وبلاگو از هرچند دیقه یه بار ریلود میکنین؟ راه دیگه ای نیست؟ 

من اکثر وقتا باگوشیم و خیلی این کار وقت گیره... 

اگه کاریش نمیکنین فکر کنم باید برم جاوا و یه مشت برنامه نویسی یادبگیرم یه برنامه ای چیزی براش بنویسم ،خیلی وقت گیره 😞

  • یکی دیگر

نظرات  (۷)

  • خانم انار
  • فقط دو سه تا وبلاگ هست که می رم جواب کامنت ها مو می خونم:D یه وقت هایی هم که کامنت مهمی می زارم می رم می خونم اکثر وقت ها هم همین ها رو بعد دو روز یادم میوفته:D با تنبلی همه چی حل میشه!
    پاسخ:
    منم یجورایی همینم ولی خب

    بیان باید اینو یکاریش بکنه ؟؟
  • خانم انار
  • بیان هنوز به قولِ خودش که گفت امکان تغییر ایمیل رو می زاره عمل نکرده :)
    پاسخ:
    😐
  • بهار پاتریکیان D:
  • یادم میمونه اصولا :)
    و خب میتونی هر وقت که پست جدید میبینی به پستای قبلی سر بزنی
    ببینی اگه کامنت گذاشتی جواب چی دادن و اینا :)
    پاسخ:
    اینو هستم..
    سلام بر دوست قدیمی :)
    کار دلی سخت نیست...
    پاسخ:
    سلام دوست 😅
    لاجرم موافقم 👍
    به راحتی:دنبال نمیکنم:دی
    چون اصن یادم نمیمونه نظر گذاشتم یا نه...
    پاسخ:
    اینم فکر خوبیه ..🤗
    اگه وبلاگی باشه که دنبالش می کنم یا بوکمارکش کردم دفه ی بعد که آپ کرد می بینم. 
    اگرم نه که هروقت گذرم افتاد 
    پاسخ:
    اینم فکریه 🤔
    من کار بهارو‌میکنم‌
    ولی خوب‌یادم میمونه فرداش یا دو روز‌بعدش میرم یک سر باز‌نگا میکنم اگه برام مهم باشه
    پاسخ:
    اوهوم 😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی