خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

همونطوری که از عنوان معلومه دقیقا همینطوره.

از وبلاگ های همسایه که جویای احوال هستن واقعا تشکر میکنم که حتی وقتی هم نیستیم بازم بیخیال این کلبه ی درویشی نشدن.


حدود ۵۰ تا وبلاگ دنبال شده دارم0 همشون خوبن . و در بعضی موارد حتی فوق العاده. شاید چند ماه طول بکشه که نوشته هاشونو از وقتی که نبودن بخونم ولی به احتمال زیاد همه رو میخونم :)))


من مهر میام. دوستتون دارم واقعی های ساکن در مجاز  :))

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۰)

عع الان اومدی یعنی بازم میخوای بری :0
باشه موفق باشی ^_____^
پاسخ:
Thanks lady
  • الهه خانوم
  • موفق باشیدツ
    پاسخ:
    سلامت باشیییی
    تا مهر خیلیه
    اما امیدوارم که همه مشکلات حل شه :)
    پاسخ:
    حل شدن تقریبا 
    منتظر مشکلات جدیدیم 😁
    سلام.
    امیدوارم بدبختیاتون تا مهر ماه به خیر و خوشی تموم شه :)
    پاسخ:
    فعلا که به خیر گذشته و الان آبانه ✋
  • امیرحسین محمودی
  • سلام

    منتظرت هستم رفیق ..فقط اگه میشه برا ما یه پارتی بازی کن سریعتر بیا

    rafiz.blog.ir



    پاسخ:
    مرسی حتما...
    موفق باشین
    ایشالا مشکلا هم رفع بشه 
    پاسخ:
    ممنونم الی جون 
    اومدم دیگه ...
    مهرم داره تموم میشه ها
    پاسخ:
    آبان هم...
    مهر تموم نشده؟:|
    پاسخ:
    چرا ببخشید شمتاخیلی خوبین
    آبان هم داره تموم میشه حتی!!
    پاسخ:
    وای من تموم شد 😢
    سلام سایتتون عالیه
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب و احترام اینجا اسمش وبلاگه 😅
    البته هم مرسی 👍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی