خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

حکایت کیسه حمامی که عمم درست کرده..

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ب.ظ
یعنی شمع تولد 21 سالگیمو که فوت کردم هم نمیخواستم قبول کنم که بزرگ شدم تا  وقتی که از  خوابگاه اومدم خونه

و دیدم کیسه ی حمام برا دستم کوچیک شده..

+ من رهنمایی بودم این کیسه رو داد بهمون . نمیدونم چرا خراب نمیشه !
  • یکی دیگر

نظرات  (۶)

:|
پاسخ:
:)
:-)
نمیدونم چرا خوندمش حس خوبی بهم دست داد:-)
حس بزرگ شدنش قشنگه
پاسخ:
خیلی هم عالی :))
:-)
نمیدونم چرا خوندمش حس خوبی بهم دست داد:-)
حس بزرگ شدنش قشنگه
:))
پاسخ:
:)))
تولدت مبارک
بعضی چیز ها حتی زمانی که خراب میشن ارضش نگهداری دارن
مخصوصا اگر از یک عزیز یا یک دشمن رسیده باشه ...
:)
پاسخ:
ممنونم واقعا...
شاید یه روزی عتیقه بشه..
پاسخ:
همین الانشم  هست :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی