خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

قال :خودم ، ، رفیقان آگاه باشید و بدانید که..

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ق.ظ
قال یکی دیگر : حرف هایم برای رفیقان جانی است ، با بقیه فقط صحبت میکنم و رفیقان تا وقتی جانی هستند که با من صحبت نکنند
  • یکی دیگر

نظرات  (۸)

فکر کنم شملیا بیدار نیست برام نظر بده :-)
هستم :)
ما الان حرف میشنویم یا صحبت :D
پاسخ:
شما حرفای منو به دوستام میشنوی
فکر کنم یکی دیگر نیستن جواب نظرامو بده :-)
پاسخ:
:-(
این در مورد وبلاگهایی یا بلاگرهایی نیست که پست میذارن، ولی کامنت دونیشون بسته اس یا تایید نمیشه؟ :دی
پاسخ:
واقعا نمیدونم 0:)
من که نفهمیدم چی شد:-\
پاسخ:
:|
حالا من کامنت بزارم یا نه؟
پاسخ:
شما راحت باش نظرات رو چش ما جا داره :-)
قال هاتون تموم شد که پست نذاشتین ؟ :)
پاسخ:
وعده ما امشب :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی