خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

و تو هنوز...

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ
ساعت از 12 گذشت، کافه هنوز باز است
 و تو هنوز نیامده ای
 و کافه هنوز باز است
 و تو هنور نیامده ای
 و کافه هنوز باز است
 و تو هنوز...


                      *یکی دیگر*
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۰)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • دوست نداره بیاد خب (:
    چیکار داری دختر مردمو ! 
    عصن دوازده شب کجا بیاد ؟! :-"
    تو کار و زندگی نداری اون چه گناهی کرده ؟! :-"
    پاسخ:
    چته خو؟ کی گفته اصن طرف دختره! چه مدرکی هست مبنی بر اینکه 12شب بوده شاید ظهر منظور بوده! بعدم اصن شاید من بیکار نبودم اون موقع :-) :-)
    آخی کاشتنت  D:

    این قشنگه.....دیگه داشتم ناامید میشدم :))
    پاسخ:
    :-D آره کاشتنم ... و اینکه امیدوار باش دخترم ...
    و تو در کافه ی کناری داری لاس میزنی :|
    پاسخ:
    :-/ :|
    خب اگه 12 شب منظور باشه که حق داره :/
    پاسخ:
    :|

    حالا اصن تو هیچی!!!! این کافه چیه چقدر پول پرسته!!!!! 

    آقا ببند برو خونه دیگه!!!! دوازده شبه!!!!!!!! :/ 

    + آورین ؛) 

    پاسخ:
    والا :-D ممنون:-D
    خیلی خوب بود، ممنون !! ♥
    پاسخ:
    خواهش میکنم. قابل نداشت :-)
    خب یکم انتظار الکی ای نیست به نظرت :| ؟
    ساعت دوازده خیلی شبه :/
    پاسخ:
    عشق ای حرفا سرش نمیشه . میشه؟
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • لاییییییییییییییک
    خیلی قشنگ بود :(
    پاسخ:
    ممنون
  • جوجو کوچولو
  • چقدر مسخره :|
    پاسخ:
    کجاش مسخره بود؟ ...مسخره به معنای چرت؟
  • جوجو کوچولو
  • بله به معنای چرت :|
    ببخشید البته رک گفتم نظرمو
    پاسخ:
    خواهش میکنم نزن این حرفو! صد البته که نظر شما محترمه و روی چشم ما جا داره .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی