خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

نه انگار...

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

انگار

نه انگار..

نه کسی در میزند..

نه من در را باز میکنم

نه تویی..

نه پستچی هر روز دم خانه ما می آید

نه من بلدم نامه بنویسم

نه تو بلدی نامه بنویسی 

نه قافیه ها با هم جورند

نه حتی کسی این نوشته را برای تو میخواند  ...


  • یکی دیگر

نظرات  (۵)

  • مهندس رضا عباسی
  • با عرض سلام و احترام

    مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

    با سپاس فراوان

    گروه مدرسین پایتخت.

    پاسخ:
    امیدوارم که مفید واقع بشید . لینک شدید.
  • (ک) (شباهنگ)
  • با با دوست عزیز اگر من جای تو باشم..
    پا میشم میرم و تکلیفمو باهاش روشن 
    میکنم..خخخخخخ پاشو برو
    پاسخ:
    خخخخخ :))))
    جای من نیستی که...
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • صوبتی ندارم (:
    باز من امتحان اجتماعی دارم ، میخوای انقلاب مشروطه رو واست توضیح بدم اینا از سرت بیفته ؟! (((:
    پاسخ:
    نه همون امتحان تاریخت بس بود :)))
    یکم نامفهومه :))
    میدونی چیه یکم خیلی مبهم مینویسی برا خواننده عادی سخته فهمش *_*



    شملیا کلا رفت؟
    پاسخ:
    ببخشید این شاید ضعف منه :( باید بهتر بشم...

    شمیا گفت میرم ولی برا یه مدت محدود :|

    چقدر زیباستتتت

    میدزدمش:))))

    پاسخ:
    عه دزدی ؟؟؟ !
    کار بدیه :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی