خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

بداهه یا بیهوده یا هیچکدام ، گل آقا! ؟

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ
گل آقا سبز باش و سرخ رو/ گل آقا سخندانی کن و پر رو / گل آقا به دنبال وزن و ردیفی ؟/ گل آقا مگر حافظم من عزیزم / گل آقا ببین حاصلم من / ببین با بهار سبز درپاییز هم قرمزم من /گل آقا سرت سبز و تنت خوش باد/ گل آقا لامبورت سبز بادو قسمتی آبی / سحر خیزی گل آقا شادی انگیز است/ نصیحت های طولانی کمی هم فتنه انگیز است / گل اقا خرت سبز و ثمش زرکوب بادا/سخنرانی من بس باشد امشب پس خداحافظ گل آقا...+آیا از طنز نویسی به بیهوده نویسی ، یا بداهه نویسی رسیدم؟
  • یکی دیگر

نظرات  (۵)

  • (ک) (شباهنگ)
  • هرچی بود شادی بخش بود..
    مرسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم .
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • چه قشنگ  بود
    پاسخ:
    ممنونم خانوم فیروزه ای B-)
    گاهی بداهه گاهی بیهوده !
    همیشه که نمیشه خوب باشی :)
    پاسخ:
    اینم حرفیه :|
    یس :|
    پاسخ:
    چی شده؟ :|
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • :)
    پاسخ:
    ;-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی