خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

تا جمعه تحمل کنید حله :))

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ

نام دیگر من شعر است

شهیار قنبری میگوید : شعری که سالها ناتمام  بماند چیزی کم دارد

خوب میدانم :اولین شعر به تمسخر گرفته ات میشوم

میدانم تو جنبه خوبی زیاد را نداری..

و من جنبه ی شوخی....

یکوقت دیدی جایم را با کیسه بکس آویزان شده در اطاق عوض کردم...


+الان گندم میگه دوباره بهت امیدوار شدم :))


  • یکی دیگر

نظرات  (۷)

  • جوجو کوچولو
  • :|
    داریم تحمل میکنیم :| 
    D:
    پاسخ:
    ممنونم از حُسنِ تحملتون :))
    بی جنبه :/
    :))
    پاسخ:
    برا چی بی جنبه؟ :-)
  • پدرام. یار
  • عالی بود
    پاسخ:
    لطف دارین . ممنونم.
    الان گردنگیر بشم یعنی ؟!؟!!!! :))))))) 
    پاسخ:
    میتونی نشی. نظر خودت چیه؟
    خخخخخخخخخخخخخ
    :)
    پاسخ:
    ;-)

    بعضی جاهاش خیلی خوبه، ولی اگه نظر منو بخوای شاید اگه اینا رو جدا جدا منتشر میکردی بهتر بود!!! 

    مثلا، خوب میدانم، اولین شعر به تمسخر گرفته ات میشوم... 

    یا خط اول.

    ولی مثلا من اون قسمت جنبه رو زیاد دوست نداشتم ...

    :) 

    اما در کل خوب بود :) 

    پاسخ:
    آره موافقم. ممنونم که امیدوارت کردم :-D :-P
    :)))) 
    پاسخ:
    :-D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی