خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

اندر احوالات گزینه های روی میز ...

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ
گزینه ها روی میز است
       منتظر نتایج آخر ترم هستیم
حمله                         
یا                     
حمله...           
        راه دیگری نیست پسرم
                                 میدانم امتحانت را خوب پس نداده ای...
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۸)

  • صآب خونـِ
  • امتحاناتم تموم شد :|
    پاسخ:
    کوفتت بشه :)))
    شوخی کردم خوش به حالت :)
  • خانومی ...
  • من امتحان نداشتم یه حس خاصی دارم همه ش فکر میکنم خواب هستم !!
    پاسخ:
    خوشا به سعادتت یعنی...
    خوب پس نداده ای ؟؟
    پاسخ:
    فکر نکنم :)))
    من جراتشو ندارم برم نمره هام رو نیگا کنم
    پاسخ:
    جراتشو البته دارم من
     باس پای کاری کردی واستی :(
  • پدرام. یار
  • موفق باشی
    اگر خراب شد دباره بسازش اما بهتر
    پاسخ:
    سعی میشه . ممنونم .
  • آریانا م.ف
  • ایشالا مشروط شی :D
    ایشالا هر دومون پاس میشیم همه درسارو مشروطم نمیشیم. نگران نباش
    پاسخ:
    آفرین :دی
    ایشالا :)
    از مشروطیت میترسم :دی
    اینکه در طول ترم نتونستم درس بخونم اصلا تقصیر من نیست :|
    پاسخ:
    مگه مدرسی که از مشروطیت میترسی؟؟
    :[)))))))
    حق داری میدونم شرایطو منم یجورایی همینم :|
    این مشروطیت منظورمه :دی
    پاسخ:
    میدونم :)))))))))))))))))))
  • یوسف تهرانی
  • یعنی همون همیشگی لدفا؟؟
    و اما منم همون همیشگی لدفا!!!!!
    پاسخ:
    آره
     همون همیشگی :)))

    اصن سراغ دارید کسیو که خوب امتحان پس داده باشه؟

    نه واقعا دارید؟؟

    من که نمیشناسم کسیو:))

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)
    بیخیال تهش مشروطیه دیگه:|
  • جوجو کوچولو
  • خوبه حداقل خودم پیش پیش نمیدونم خوب پس دادم یا ندادم.
    :|
    خسته نباشی:)
    خسته نباشی حقیقتا
    شنبه کارناممونم میدن تازه :|
    ایشالله من این استرسارو تجربه کنم اصن:)))
    برا کارنامه که نمیدونم چرا هیچوقت استرس نداشتم:)) شاید چون امتحانامون سخت نبود
    عه امتحانای من 16 همتموم شده :|
    پاسخ:
    خوش به حالت من دوم تمامه :|
    اره .اقعا راه دیگه ای نیس.
    منکه اصن خوب پس ندادم:|
    پاسخ:
    هعی ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی