خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

چه؟ گوارا؟ کی من؟ کی این؟

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ق.ظ
چه گوارا بود...                   
وقتی که طعم آب را میچشیدم..
آبی که مینوشید..                 
     و وحدت درونی که از نگاهش پیدا بود

انگار پیچیده بود سادگی اش..

انگار ساده بود پیچیدگی اش..

انگار                                
چه گوارا بود...                     

#پرویز مهربان#

+ مهم نیس کی میخوابی این مهمه کی باید بیدار شی..

+هعی عموو ......
 + بیخیال حرفایی که تو دلم جامونده....
  • یکی دیگر

yekidigar.blog.ir

نظرات  (۱۰)

  • خانم الف
  • هووم جالب و زیبا..
    ممنون:)
    پاسخ:
    ممنونم..
    :)
  • بی نام بی نشون
  • حالا که خوب فکر می کنم می بینم که یک خواب با هدف بهتر از یک بیداری بی هدفه
    پاسخ:
    خیلی فلسفی شد :| میشه ربطشو به این پست توضیح بدین؟؟؟
  • آریانا م.ف
  • بیخیال
    پاسخ:
    میشه؟؟؟
  • جوجو کوچولو
  • آخی خرس مهربان :)))
    بابا چیه خب هی یاد خرس مهربون میوفتم ^_^
    قشنگ بود
    عکس اون گوشه هم ... ای بی ادب. علامت چیز نشون میدی؟ بَک  :)))))))
    پاسخ:
    خخخخخخخ:)

    بَک؟
    مگه به تو نشون داده؟
    اصن مگه من نشون دادم ؟ :))))

  • بیست و دو
  • من این شعره رو اصلا نفهمیدم:/
    پاسخ:
    مگه من فهمیدم!
  • آریانا م.ف
  • جز بیخیالی راهی هست؟
    پاسخ:
    نه!
    من قانع شدم .
    نه من بی خیال نمیشم!!!! بگو اون حرفایی که تو دلت جا مونده رو!!!!! :)
    پاسخ:
    بذار به موقش...
  • جوجو کوچولو
  • میزاری ینی داری به ملت نشون میدی دیگه
    خوب اگه نشون ندادی
    خب پس بک نه :)
    پاسخ:
    نه بابا خدا نکنه :|
    شما متن خارجیشو خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    معنیش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    داره یه چیز دیگه میگه که معلومه به ملت نیس!
  • جوجو کوچولو
  • عاقا من غلت کردم :)
    پاسخ:
    عه وا خاک به سرم نگووو این حرفو
    ااااااااا چگواراااااااااااااااااااااااا
    پاسخ:
    چه گوارا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی