خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

تفعلی به داریوش...

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ق.ظ

تقصیر این قصه ها بود

تقصیر این دشمنا بود

اونا اگه شب نبودن

سپیده امروز با ما بود


سپیده امروز با ما بود..............


پ.ن1:تفعل غلطه تفال درسته (از فال میاد) ولی چون بلد نبودم الف رو با همزه بنویسم اینجوری نوشتم. هنوزم بلد نیستم :)

پ.ن2:تا صبح میخوام فیلم ببینم صبح ساعت 8 کلاس دارم :(

پ.ن.ث1: مهم نیس کی میخوابی این مهمه کی باید بیدار شی .

پ.ن.ث2:در راه شریف...

پانویسی که یادم اومد یهویی :) : یه سلامی هم بکنیم به دوست دختر مهران دول ، سلام بدبخت.

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۹)

کلاسای ساعت ۸ عذاب های الهی توو این دنیان!
پاسخ:
ساعت 8 تا 10
ساعت 15 تا18
یعنی برنامه درسی از این بدتر داریم :( ؟؟؟؟
کل روزت رو به خراب میده..
  • آریانا م.ف
  • من عاشق کلاسای ساعت 8 هستم خصوصا وقتی شب ساعت 12 میخوابم. من عاشق صبحام. دوست دارم وقتم تو داانشگاه بگذره تا زیر پتو. مگر اینکه مریض باشم یا استادش استاد نباشه. 
    + در راه تهران.
    پاسخ:
    من ترجیخ میدم قبلش سیر بخوابم :))))
    تازه دسای تخصصی رو اصلا دوس ندارم اونموقع باشه چون تا کلاس تموم بشه تو اغما هستم :))))))))
  • صآب خونـِ
  • سلام
    خخ مام ساعت ۳ میخوابیم ۷ و نیم کلاس داریم :/
    +لطفا وبلاگمون رو دنبال کنید
    پاسخ:
    چند نفرید شما؟؟؟ :)
    به دوست دختر کی 😮

    سپیده ؟؟سپیده کیه ؟؟؟:)))
    پاسخ:
    سپیده صبحی زاده :)))))))
  • صآب خونـِ
  • حول و حوشِ ۱۰ نفر 
    :|
    پاسخ:
    :)
  • صآب خونـِ
  • ممنون که دنبال کردید شما هم دنبال میشید
    پاسخ:
    موفق باشید :)
    خواننده ی خاموش هستنا
    :)
    پاسخ:
    کی ؟ سپیده صبحی زاده؟ :))))))))))
  • آریانا م.ف
  • تنبل.تمبل>؟!
    پاسخ:
    من ترجیح میدم از واژه خسته  استفاده کنم .
    نمیدونم ، شاید شما بهش میگید تنبل :)))))
    نخیر کامنتم خطاب به صاب خونه بود:دی
    سپیده رو معرفی نمی کنید؟:))
    پاسخ:
    آهان :))
    خخخخخ الان معلوم نیس که سپیده به معنای اول صبح مد نظر میباشد ؟؟؟ :)))))))))))
  • sevinsevin.m76@gmail.com
  • از همه اینا بدتر:/
    صب 7:30 امتحان ریاضی:/
    پاسخ:
    یه چیزی تو مایه های زلزله بم هست :(

    امتحان ریاضی :\
    زلزله بم  : :|
    ساعت  7/30 :  :)))))
    عه عجب

    :)))

    پاسخ:
    خخخخخخخ :)
    راستی چقدر دیر جواب کامنتارو میدین
    زشته والا:))
    یکم سرعتو بالا ببرید:دی
    پاسخ:
    ببخشید بضاعت ما همینه :(((
    سوگند یاد میکنم که تمام سعی و تلاش خویش را در این راستا به کار بگیرم. :)
  • آریانا م.ف
  • خسته ای؟ اهل کجایی؟ 
    هردفعه میپرسم باز یادم میره.
    ولی لریت خوبه:d
    پاسخ:
    اهل اونجا :))
    اختیار دارین....

    :/ 

    بگیر بخواب!!!! 

    :|||||||||||||||||
    :)
  • جوجو کوچولو
  • =)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • سپیده کیه؟!
    :))))))
    😂😂😂

    تفعل یا تفال فرقی نداره مهم نیته!

    +سلام

    +من خاموش نبودم! تازه یافتمتون اصن:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی