خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

از شاه بیت های #یکی دیگر...

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ق.ظ

ساز کن یک طربی مطرب بی غم ،نازم

ساقی صاحب نظر از نو بسازم بازهم..


#یکی دیگر#

پ.ن1:بیتی از یک شعر

+ قیصر امین پور:

گفته بودم که به دریا نزنم دل اما..

کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم...



پ.ن2: مهم نیس کی میخوابی مهم اینه کی باید بیدار شی...

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۲)

قشنگ بودن :)
پاسخ:
ممنونم :)
  • آریانا م.ف
  • حال و هوای اینجا باز ابری شده. 
    دوست دارم این ابری بودنو.
    پاسخ:
    ممنونم آریانا.....:)
    بابت همه چی..
    دل که به دریا زد کنارش بودم
    می خواهم دل به دریا بزنم، کجایی...
    پ.ن: با بیت قیصر یهو یاد این افتادم...
    پاسخ:
    بسیار زیبا...
    عالیه دوست عزیز:)
    پاسخ:
    ممنونم :)
    اصن فاز عاشقی گرفتی بد جوووور :)))
    خیلی عالی و قشنگه:) خیییلی:)
    پاسخ:
    ممنووووووووووووووووووووووووون .شما خیلی لطف درید خیلی...
    چه قدر قشنگ
    هووم :))
    هووووم:)))
    پاسخ:
    ماییم دیگه {آیکون مغرور}!!!
    شوخی کردم باو اصلا قابلتو نداره :)))))))))))))))
  • دختر همساده
  • من با اکثر شعرهات نمیتونم ارتباط بگیرم...
    فکر کنم فقط همون متنت که در مورد مادر بود مسحورم کرد ...
    همیشه یه چیز کمه.یه چیز زیاده.یه چیز جای نامناسبه.
    امیدوارم از این بهتر ها رو ازت بخونم :)
    پاسخ:
    ممنونم که نظر واقعیتو میگی:)

    ما تازه کاریم شما به بزرگی خودت ببخش:)))))

    منم امیدوارم.... :)
  • جوجو کوچولو
  • یه جوریه شعرت
    معنیش خوبه ها ولی یه جوریه :|
    دوسش ندارم :|
    پاسخ:
    :|
    پ .ن هاتون خیلی جالبن:))
    پاسخ:
    بنده نوازی میفرمایید ::)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • این پی نوشتت اخر منو دق میده:دی
    پاسخ:
    خخخخخ علی الحساب تا اطلاع ثانوی سعی کن باهاش کنار بیای :))
    چه قشنگ بود لامصب :)))))))))))
    خخخخخخخخخخ
    این یعنی یه تعریف خییییییلی خیییییییلی زیاد
    پاسخ:
    آهان :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی