خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

عایا من عاشقم؟

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۷ ب.ظ


عاشقان نقطه پرگار وجودند ولی


عشق داند که در این دایره سرگردانند..


پست قبلی :(

پ.ن: همیشگی.. :(

+ میدونین یا باید حتما بنویسمش؟؟؟ :)

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۱)

حتما باید بنویسید:دی
پاسخ:
چیو؟ "ببخشید متوجه نشدم :( "
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • میدونیم میدونیم:)
    پاسخ:
    نه من دارم مقابله می کنم باهاش :(((((((((((
    نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    من عاشق نیستم :(
    یعنی چی پست قبلی :( ؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    یه دنیا حرفه :(
    وخ شد برات توضیح میدم ..
    مراجعه کنید به خط اخر پستتون

    :)
    پاسخ:
    خخخخخخ :)
    نه حوصله ندارم :(
    خودتون برید بخونید.  برا خوندنش مراجعه کنید به "پ.ن ثابت" :)
    عشق...
    یعنی بداخلاقی کرد اگه بی محلی کرد هنوزم عاشق باشی یعنی اگه فهمیدی یه اشتیباه بزرگ کرد بتونی ببخشی و عاشقش شی باز کمکش کنی اصلاح شه نه اینکه بزاری بری...یعنی دلتو شکست توبرا پاکی دلش دعا کنی یعنی دعای هرروزت سلامتیش باشه یعنی تو اوج دلتنگی اگه دیدی بهتره براش الان یه جا دگه باشه ازخودت بگذری بروی خودت نیاری بزاری بره و باتنهایی بسازی
    پاسخ:
    شک نکن...
    ممنونم.
    اگر توی اینستا فقط عاشق ظاهرو عکساش شدید پس بهتره فراموشش کنید
    اما اگر شناخت پیدا کردید و فکر میکنید درسته عاقلانه قدم بردارید یعنی اول با خانوادتون حرف بزنید بعد به خودش بگید ببینید چی میگه.
    پاسخ:
    باش.
    خودم میدونم چیست پی نوشت ثابتتان:)
    پاسخ:
    میدونم که میدونید :)
    فقط میخوای منو اذیت کنی :)))))))
  • جوجو کوچولو
  • ای بابا . غصه نداره که. میری باهاش حرف میزنی دیگه تهش اینه
    عاشقم که فقط خود آدم میفهمه که عاشقه یا نه
    پاسخ:
    موافقم.
    اقاجان خب برو بش بگو دیگه:/
    الان 2هفتس داریم پست غمگین میخونیم:))
    دوسه هفته بعد امتحانا شروع میشه خوب میشی D:
    پاسخ:
    خخخخخ اوکی میشه
    من قول میدم از فردا پست غمگین نذارم خوبه ؟ :(
    میدانیم اما باید بنویسید:|
    پاسخ:
    از سری بعد انشاالله:))
    شاید باشی شایدم نباشی
    پاسخ:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی