خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

تیکه نوشت...

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ

صبح خواهد شد وبه این کاسه ی آب, آسمان  هجرت خواهد کرد.


          "سهراب سپهری"

+ همون مهم نیس کی میخوابی , این مهمه کی باید بیدار شی دیگه , تو جریان هستی که؟...

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۳)

صبح خواهد شد...
پاسخ:
اندکی صبر...
تا به حال اینو از سهراب نخونده بودم
پاسخ:
عالیه این شعرش.
یکی از شعرای خیلی معروفشه ولی یادم نیس کدوم :)
  • آریانا م.ف
  • باز می شه این در .. صبح میشه این شب... صبر داشته باش...
    (هنوز اونقدر جوون هستیم که به معجزه امید داشته باشیم.باور کن)
    پاسخ:
    i believe it

    و امید به معجزه ای ک پیامبرش خودم خواهد بود.
    قول میدم بیشتر صبورر باشم.. خیلی :)
    چه قشنگ:))
    پاسخ:
    sheme lia
    thanks :)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • صبح میشه...
    پاسخ:
    ...
    حرف نداره :)
    پاسخ:
    واقعا ! :)
    شعر دوست دارم ولی تاحالا نشده کتاب شعر بخرم و بخونم. ترجیح داده ام از وبلاگ هایی مثل وبلاگ شما که گلچین مینویسن بخونم
    +قشنگ بود :)
    پاسخ:
    مممنونم :)
  • فاطمه یعقوبی
  • خیلی قشنگ بود کلا سهراب قشنگ مینویسه

    + چه پسر خاله شدم با سهراب سپهری : )))))))
    پاسخ:
    خخخخخ :)
    عالی مینویسه :)
    هیییییییییییی
    پاسخ:
    ...
    کو همون همیشگی ؟!!!!! :)
    پاسخ:
    اضافه شد :)
    نشده که!!!! 
    پاسخ:
    خخخخ الان میشه :)
    آها ... حالا شد :) 
    پاسخ:
    ممنونم از توجهتون :)
    اره در جریانم:/
    پاسخ:
    ممنونم که در جریانی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی