خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

یادته برات نوشتم ، همه رو دروغ نوشتم...

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ق.ظ

فردایی که جمعه باشد و شما هم بروید...

انصاف نیست که نیامد او ، شما هم بروید.

عادت میشود ندیدن دوستانی که نیستند

که می آیند،

دوباره

دیدنشان عادت میشود


آه   از   این   عادات   که به ماندن     عادت نمیکنند


بازهم وزن شعرم را به هم ریختی

بازهم تمرکزم رابه هم ریختی...


آسمان امشب گفت: فردا باران است

و فردا منی که مانده ام تنها...

که مانده ام تنها زیر بارانی /خورشیدم آرزوست یا ماه تابانی...


      #یکی دیگر#



پ.ن1: کجا حالا هنوز نیومده؟!!!!

پ.ن2: بیت آخر قرضی گرفته شده

پ.ن3: میترسم یه روز" پشیمون بشم

پ.ن4: اصن بدرک ، "بذار زندگیمونو بکنیم"

پ.ن5: نیگاه پانویسام چه شیب ملایمی دارن

پ.ن6:عنوان از یه آهنگ زیبا از "روزبه نعمت الهی

پ.ن7:حضرت حافظ:بردار ز رخ پرده که محتاج نگاهیم

پ.ن8:مصرع اول:مارا نه غم دوزخ و نه حرص بهشتست

پ.ن6: مهم نیس کی میخوابی مهم اینه کی باید بیدارشی

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۶)

پی‌نوشت های زیاد نشون از حالِ مساعد نیست! .. امان از روزهایی ک متن / شعرهای فوق‌العاده بقیه هم نتونه حسُ حال آدم رو بیان کنه و فقط پی‌نوشت بنویسی .. بنویسی .. بنویسی ..
پاسخ:
و دنیایی حرف که نگفتیم...
  • جوجو کوچولو
  • چیزی ندارم بگم خو
    پاسخ:
    شما حضورتون باعث مسرت ماست :)
  • زهرا ساعی
  • راس میگ چی بگیم؟؟؟خوب بود/////

    پاسخ:
    جدا؟
    ولی خودم احساس میکنم افتضاح شده :(
    منم حضورم باعث مسرت شماست یا باید حرف بزنم؟؟!!!
    عاشق شدی فرزندم؟؟!! :)
    پاسخ:
    شما حرف هم نزنید باعث مسرت مایید :)
    .
    .
    نه.
     رفیقان میروند نوبت به نوبت..
    خوشا آندم نوبت بر من آید....
    بزا زندگیمونو بکنیم:/
    پاسخ:
    والا. :|
  • شملیــا ●○●
  • نه پشیمون نمیشی :دی
    پاسخ:
    خدا کنه ... برام دعا کن..
    ممنون :)
    این وسط شیب ملایمت منو کشته!!! :))))
    پاسخ:
    خخخخ گفته بودم که : لطف دارین شما :)))
    یخورده در مورد شعر هم نظر میدادی بد نبوداااااا
    مثلا بگو حالم بهم خورد . (خیلی دوست دارم نظتونو بدونم )

    ممنون :)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • شعر بود متن بود دکلمه بود عاشقانه بود درباره عادت بود چی بود دقیقا ؟! :-"
    پاسخ:
    شما چی فکر میکنید؟
    آیا وقتی میخوای از رفیق بنویسی میشه فقط یه بعد ماجرا رو دید؟
    رفیقایی که کل زندگی آدمو تحت شعاع قرار میدن؟؟؟

    شما چی فکر میکنید؟ متن رو یه بار دیگه مشاهده کن بعد جواب بدین (لطفا)

  • آریانا م.ف
  • من 7 یا 8 بار اومدم این پستو خوندم ولی کامنت نذاشتم. خواستم بگم هستم. و خوندم نظرمو نمیگم:d
    پاسخ:
    اگه نمیخواین بگین اشکالی نداره ولی من اینطور برداشت میکنم که :لابد یه چیزی داشته که چند بار اومدین خوندین...
    راستی ممنونم :)
  • آریانا م.ف
  • اها اراه داشته پست پلاک هفت رو هم 6 بار خوندم کامنت نذاشتم. خیلی وضع داغونی بود امروز و چندروزه رو کامنت دادن وسواس گرفتم
    پاسخ:
    اصن یه وضی!
    پینوشت های پرمحتوایی بودن:|
    پاسخ:
    :))))))))))
    شعر سپید گفتی؟!
    نمیدونم من اصن نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم!! :/
    ولی تو ادامه بده همچنان :)
    پاسخ:
    آره.
    ببخشید :(
    ممنوووووووووووووووووونم :)
    :)
    پاسخ:
    :(
    :(((((((((((((((((((
    پاسخ:
    ممنون
  • ثمین سعیدی نیا
  • مثل یک ماهی افسرده و غمگین در آب
    گریه کردم که کسی بو نبرد 
    پاسخ:
    زیبا.ممنون
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • متنو مشاهده کردم ؛ کماکان نظرم همون قبلیه :دی
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی