خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

کاش بتونی...

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ق.ظ


گاهی انقدر حتی فکر برگشتنش هم غیرممکنه که ای کاش میتونستی باهاش بری.....



 

                                                                                #پرویز مهربان



پ.ن : مهم نیس کی میخوابی این مهمه باید کی بیدار شی..

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۹)

  • شملیــا ●○●
  • :)/(
    پاسخ:
    :("/
    زیرنویست یادت رفت
    پاسخ:
    ممنونم. یخورده حواسم نبود :)
    آخه گاهی باهاش رفتنم غیر ممکنه.
    پاسخ:
    من هم همینو میگه ولی بعضی وقتا غیرممکن هم ممکن میشه مثلا تو فیلم ترمینال یه یارو 7 سال توی یه فرودگاهی زندگی میکنه تا بعد از هفت سال به چیزی که میخواد میرسه.
    خلاصه نوشتم اگه منظورو نمیرسونه بگو بیشتر توضیح بدم.
  • خانم انار
  • پ.ن مرا کُشت...
    پاسخ:
    why؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • جوجو کوچولو
  • پرویز مهربان منو یاد خرس مهربون میندازه 😊
    پاسخ:
    :))))))))
    البته ایشون انسان بسیار فرهیخته ای هستن..

    یه بار نشد من بیام وبت یکی جمله آخرو یادآوری نکرده باشه :)))
    + خوب باهاش میرفتی :)

    پاسخ:
    دیگه زهوارمون در رفته خاله....
    به فول شاعر: نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم/ دیگر اکنون با جوانان ناز کن،باما چرا..
    عاخییییی....چقد دِپ شدی:)))
    پاسخ:
    از اونجا هم که نیگا میکنی معلومه؟؟
  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
  • منم یه سال منتظر بودم برگرده و فکر برگشتنشم برام محال بود
    ولی خب برگشت بعده کلی مدت
    و من ارزو میکنم کاش برنمیگشت
    چون یه چیزایی عوض شده بود و هیچوقت مثه قبل نمیشد!!!
    -_-
    پاسخ:
    آخه... :(

    چه بد :(((
    چقدر ثانیه ها نامردند
    گفته بودند که بر میگردند
    برنگشتند و پس از رفتنشان
    بی جهت عقربه ها می گردند
    آه این ثانیه های نامرد
    چه بلایی به سرم آوردند

    پاسخ:
    بسیار very nice
    آورین
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • برنگرده بهتره:)
    پاسخ:
    شاید..
    کوتا بیااااا ... پیر کجا بود؟؟؟!!!!!
    + آقا اینایی که از من کوچیکترن تحت هیچ عنوانی بحث پیری و اینا نکنن!!! عهه مراعات کنین لطفا!!! :/
    پاسخ:
     شوخی کردم خاله تو به خودت نگیر :))
    چشم من سعی میکنم به خاطر ریش سفیدتون هم که شده مراعات کنم  .خخخخخ ببخشید تازه یادم اومد شما ریش ندارید! خب اشکال نداره بزرگتر که هستی؟!!!

     اوضاع خراب است مراعات کنید/ ته مانده ی آبست مراعات کنید..(علیرضا آذر)

    بیمزه هم خودتی:(
    اوفف تابلوئه:)))
    شبی کسایی شدی که صبح اربعین کلاس داشتن ://
    خیلی سخته خییییلی://
    هعییی.........

    پاسخ:
    ممنونم که همدردی میکنی sevin جان
    آره خیلی...
    هعییییییی................................................ :(

    :/

    اینقدر نمک خرج نکن تو رو خدا!!!! چشمت میزنن یه وقت :/


    پاسخ:
    نمیتونم لامصب راه که میرم ازم نمک میریزه :)))))))))
  • جوجو کوچولو
  • خب مگه خرس مهربون فرهیخته نیست؟ :)))
    شوخی کردم
    نمیدونم چرا واقعا یاد خرس مهربون میوفتم :)))
    پاسخ:
    خخخخخ
     لطف دارین شما :)
  • آریانا م.ف
  • اره غم داره چقدر خیلی غم داره.
    پاسخ:
    :( ببخشید.
  • گُلسا کیانمهر
  • خیلی خوووب بود :(
    پاسخ:
    لطف دارین شما گلسا خانوم. و اینکه خیلی خوش اومدین به کلبه محقر ما...
  • آقای مربّع
  • پ.ن :دی
    :(

    like

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی