خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

سلام خدا بر تو ای پیامبر

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ق.ظ

مادرم پیامبر است

و

برادرم به او ایمان دارد

و

من

و

تمام خانواده...

مثلا امشب برادرم پوست پفکی که خورد را وسط اطاق انداخت

و راحت خوابید.

میداند صبح که بیدارشود پوست پفک دیگر نیست.مادرم معجزه میکند.


                                                                  #یکی دیگر#


  • یکی دیگر

نظرات  (۲۷)

  • جوجو کوچولو
  • :| خدا پیامبر رو نگه داره :/
    پاسخ:
    تنها دلخوشیمه..... ممنون.
  • جوجو کوچولو
  • نهههه خدا بده از این مامانااااااا 
    تو اتاق من با خودم جمع میکنم یا مورچه ها :|
    روی میزم پوست نارنگی و بستنی . دستمال کاغذی گیگیلی دار :دی لیوان چایی و شیر که دیگه بخار شده ته لیوان رنگش مونده ، سیب خورده شده و غیره مشاهده میشود 
    که قراره همت کنم جمعشون کنم D: 
    خلاصه که خدا بده ازون مامانا =)))
    پاسخ:
    فعلا که خدا داده :)))
    چه متن جالبی
    دوست دارم پیامبر غر غرو یم را
    پاسخ:
    ممنون .
    :)
    خیلی هم زیبا.
    :)
    پاسخ:
    ممنونم .
    :)
  • بوتیمار ...
  • باریکلا
    قشنگ بود
    پاسخ:
    خواهش میکنم. شما لطف دارید.
  • شملیــا ●○●
  • جالب بود :)
    پاسخ:
    :)
    کاش پیامببرای خونمون کمتر مجبور باشن معجزه کنن... خسته میشن خوب، گناه دارن :(
    + خیلی زیبا بود :)
    پاسخ:
    واقعا......
    خیلی قشنگ نوشتی..! :)
    پاسخ:
    چشات قشنگ میبینه دادا...
    خیلی زیبا بود
    :))
    پاسخ:
    ممنون:)
    چه زیبا بود ...
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :|
    پوست پفک؟
    خیلی شاعرانه نیست بنظرم
    پاسخ:
    هنر یه شاعر هم میتونه همین باشه
    که از چیزایی که شاعرانه نیستن شاعرانگی بسازه..
  • بانو ف تک نقطه
  • چه خوب نوشتین!! :) 
    پاسخ:
    ممنونم ...
    فوق العاده بود!
    پاسخ:
    بسیار لطف دارین شما..:)
  • هولدن کالفیلد
  • خدا ازت راضی باشه، خیلی خوب نگاشته بودی! لذت بردم!
    پاسخ:
    ...
    ما نیز همچون اعراب 1400سال پیش پیامبرمون رو عذاب میدیدم با کارامون
    پاسخ:
    حقیقته...
  • فروردین دخت
  • اینقدر این متنت قشنگه که هر جا میرم لینکش هست...
    پاسخ:
    :)))))
  • دختر همساده
  • گذاشتمش تو فیسبوکم.^_^

    پاسخ:
    اگه با ذکر منبع باشه بیشتر خوشحال میشم.. :)
    البته وبلاگ متعلق به خودتونه..
  • دختر همساده
  • ذکر منبع !!
    از دست شما..
    مگه نوشته ی خودتون بود؟

    پاسخ:
    :)
  • دختر همساده
  • عه الان دیدم زیرش اسم خودتون بود!
    باشه چشم پس با منبع مینویسم:)
    پاسخ:
    ممنون از توجهتون.:))))))))))))
    و من دلم برای پیامبرم تنگ....تنگ...تا ابد تنگ....نی مونه
    پاسخ:
    ...
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • +++...
    پاسخ:
    :)
  • چشم به راهم ...
  • آخ آخ مادر ....
  • گلسا راد
  • عالی بود...همینطور غم طور:(

    " و "

    من

    و

    تمام خانواده...


    فکر نمیکنی بجای اون " و " بهتر بود از "همینطور " یا " همچنین " استفاده میکردی؟

    پاسخ:
    یطورایی چون از زبون یه کسیه که تقریبا بچس یعنی سنش کمه احساس میکنم این کلمات بهش نمیاد موافقی؟
    راستشو بخوای، نه موافقم نیستم.
    این متن خیلی جالب نوشته شده، اگه با لحن بچه گانه نوشته بودی یه چیزی ...ولی بنظرم تصحیح کردن اون بخش این متن رو کاملتر کنه.
    پاسخ:
    نمیدونم...
    باس روش فکر کنم..
    مامان فقط یک کتاب آسمانی کم داشت:)
    پاسخ:
    چی بگم ...!
    چ جالب وصف کرده بودین 


    پاسخ:
    لطف داری شما. ممنونم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی