خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

ahmadoooooooooooooooooooooooooo

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ب.ظ

در این روزهای آخر آبانماه

که درختان از ترس زمستان رنگشان زرد میشود

و به خود میلرزند...

تو پیراهن سبزت را درنیاور و بهار من بمان

وبهاری باش که دلگرمم میکند به زندگی..

 که دلم گرم تو باشد به گرمی مرداد ماه ...

آری بهار باش

و مرا به گلشن دعوت کن

تا در کنار غنچه های گلایل

با هم

از نو متولد شویم...

                                                     #پرویز مهربان#


پ.ن1:این شعر به من هیچگونه ارتباطی نداره.

پ.ن2: ولی خداییش قشنگه نه؟

  • یکی دیگر

نظرات  (۸)

موافقم :)
خیلی قشنگه:)
پاسخ:
تا الان یک رای ....
نبووووووووووووووووووووووووود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آریانا م.ف
  • تا حدودی خوبه؟(صرفا فقط واسه مخالف با تو:d)
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))))))))))))
    یسسسس این خوشگل بود :))
    پاسخ:
    :)
  • جوجو کوچولو
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • شملیــا ●○●
  • ارتباط داره
    خیلی قشنگ بود
    :)))
    پاسخ:
    شاید ...
    من ازاون قسمت که بهار من بمان نوشته خیلی خوشم اومد :)
    پاسخ:
    اره. قشنگه..
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • تو‌پیراهن سبزت را در نیاور...
    قشنگه ...
    پاسخ:
    و بهارش بمون.. :)
  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
  • عاری بسی زیبا و گوش نواز بودندی
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی