خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

... ولش کن

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ق.ظ

قراره سالهای پیش رو بد خوش بگذره. اگر تو بمونی... این رو امروز خودم گفت. من به خودم ایمان داره اگر تو بمونی..


+ گر هم  گله ای هست دگر حوصله ای نیست


+کمی سکوت کن وقتی حرفهاتو نمیتونی بزنی ، فقط یه کم مثلا فقط همین فردا. هر روز که به خودت بگی ، عادت میکنی

+به قول دایی:سیب دوست معده است ، هر روز یدونه سیب بخور

+ همه خوبن همه چی خوبه

+تا مبادا که تورا باز مبادا که تورا..

+همه میدونن ما خیلی وقته تو آسایشگاهیم جمشید..

+دست آخر شاید فلک شدیم

پ.ن: بسه. هرکدوم یه ساعت خاطره تعریف کردن داره نوشتن که بماند.

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۰)

  • آریانا م.ف
  • نوشتن عجیبه. 
    کم کم لابلای حرفای واقعی و تخیلی بین کلمات ادمای اینجا پیدا میکنم واقعیتو. به شخصیت ادما پی میبرم. دردشونو میفهمم به حیاط خلوتشون وارد میشم بدون اینکه بفهمن.
    ادمای اینجا واسم مهم میشن. وقتی میخونمشون حالم بهتره. وقتی نمیخونمشون انگار یه چیزی کم دارم. 
    کاش میبود و سالهای پیش خوش میگذشت. 
    موفق باشی
    همیشه بنویس
    پاسخ:
    ممنونم که هستین.

     چشم.
  • شملیــا ●○●
  • گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست .......
    پاسخ:
    دگر حوصله ای کو...
    همه خوبن همه چی خوبه
    قشنگه 
    پاسخ:
    :))))
    جملات قشنگی بکار بردین لایک
    حرفات از اون حرفاییه که پشت هر کلمه ش هزارتا حرفه!!!
    پاسخ:
    خیلی معلومه؟ ! 
    هعی .... حوصله .... فک کنم منقرض شده :(
    پاسخ:
    احتمالا ..
  • جوجو کوچولو
  • هن؟ تا یه مدت به پستت همین مدلی نگاه میکردم : هِنن؟ O_O
    بعد تازه فهمیدم چی شد. این مدلی نگاه کردم : ها!!!
    پاسخ:
    شما خودتو درگیر ذهن متشوش من نکن :))
    عجب متنی بود..........
    جدی من میام اینجا دچار دوگانگی میشم؟!!!!
    ینی فارسیم اینقد شوته؟ :/

    پاسخ:
    اول بگو ببینم من شما رو میشناسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نمیدونم. شاید من خیلی بلد نیستم بنویسم!
    سلام
    خوبید؟
    بقول یکی از دوستان...
    دنیا بیمارستانی است که بیش از هرجا به سکوت احتیاج دارد...
    پاسخ:
    سلام.
    نمیدونم

    گل میفرمایند ایشون.
  • آقای مربّع
  • چهرازی ؟‌:)
    پاسخ:
    بله.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی