خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

یک عمر ننوشته پاک کردیم هر آنچه به جز تو ، به همه هم نگفتیم
و همه فهمیدند هر آنچه نبودیم و پشت این ننوشتن ها وپاک کردن ها آنقدر ترسیدیم که هرگز نفهمیدیم 
ننوشتیم.
یا
پاک کردیم.

 حرفهایی که فقط تو باید میشنید ...


  #یکی دیگر#


پ.ن: در کامنت به یکی از دوستان...

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۳)

آخ که چقدر نوشتم و پاک کردم ... اما نه از ترس کسی‌
پاسخ:
:(
هیییییییییییی من خودمم زیاد پاک کردم و نوشتم ولی اخرش هیچ اتفاق خاصی نیافتاد فقط از پست گذاشتن منصرف شدم.
پاسخ:
آره ، دقیقا بعدش هیچ  اتفاق خاصی نمیفته ، فقط تویی که بییخودی یه عالمه وقت حروم میکنی.. :(
قبلا خیلی بهش دچار بودم ...
الان سعی میکنم دیگه اینطور نباشم ...
پاسخ:
آفرین...
شاید از ترس نباشه شاید ....
حالا کیه اون یه نفر؟ ...:))
نیازی به پاک کردن نیست، شما وبتون رو در بلاگفا بزنید، هوشمنده، بموقع خودش پاک میکنه..
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))))) عالییییییییییییییییی

پلاک هفت: 

: دی!!! 

گاهی برای او چیزهایی مینویسی 

و بعد پاک میکنی...

پاک میکنی ...

او هیچ یک از حرفهای تو را نمیخواند 

اما تو....

تمام حرفهایت را گفته ای...


مورات هان مونگان 

پاسخ:
amazing...................................................
  • فاطمه یعقوبی
  • نوشتن و پاک کردن درد لاعلاجیست که همه وبلاگ نویسان گرفتارشیم مسریست 
    پاسخ:
    یه درد مشترک. گاهی در  قالب کلمات نمیشه بیان کرد.. 
  • شملیــا ●○●
  • منم مثل زهرا :)
    پاسخ:
    و آفرین به شما :)
  • جوجو کوچولو
  • اگه آدم از ترس خودش پاک کنه چی بعدن ؟ :|
    امیدوارم به این مرض در مدل جدید من گرفتار نشی
    پاسخ:
    نمیدونم :|
    خدا تمام مریضای اسلام رو شفا بده

    صلوات :))))))))))))
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • سبب خیر شدم بعد بهم میگید تقصیر؟؟؟؟
    این درسته؟؟؟؟
    خیلی قشنگ بود ازش لذت بردم
    پاسخ:
    اصبا هم درست نیست. من از شما ممنونم. :)
    به شوخی نوشتم تقصیر.....
    البته متن شما هم خیلی زیبا بود و تحت تاثیر گذار....
    مال خودمو نمیدونم :)))))
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • اون متن نبود 
    ولی مال شما فوق العاده بود ...
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • من اون اولا خزعبل زیاد مینوشتم
    هرچی که دلم میخواست
    بعد یهو با کلی آدم حسابی آشنا شدم دیگه نمیتونم دری وری بنویسم!
    روی آوردم به کاغد:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی