خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

سه بیت و یه دنیا معنی...

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ

آه بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست/ ماه ، بیتاب شدن کار همین فاصله هاست

ای قلب مرا برده به یغما باخویش/ یاغی شده ای ، کار همین قافله هاست؟؟؟؟؟؟؟

بیتاب شبی بی تو از آن کوچه گذشتم/ آه ،مهتاب هم از دسته ی کم حوصله هاست...


                       #پرویز مهربان#در جواب این شعر فاضل نظری گفتن.#

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۱)

مثل عکسِ رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست ...


شعرای فاضل نظری جدا زیبان :)
پاسخ:
آره...

آه بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست......


+ خیلی قشنگ بود :)

پاسخ:
:)
  • جوجو کوچولو
  • شعر خوب است
    دوست میداریم :)
    پاسخ:
    آفرین :)
    بسی هم زیبا:)
    پاسخ:
    :)
    عالییییییییییییییی
    پاسخ:
    :)
  • شملیــا ●○●
  • خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    :))))
    ثقیل...
     :/
    پاسخ:
    بسی سنگین شعر میگن ایشون...
  • دختر همساده
  • من شعرهای جناب نظری رو دوست دارم..
    اما این جواب رو اصلا دوست نداشتم..
    وزن  و ایناش مشکوک میزنه اصلا! انگار بقال سر کوچمون گفته باشه.
    خصوصا مصرع اول بیت آخرش قشنگ مشیری و نظری رو قاطی کرده بود با هم!!
    پاسخ:
    آره وزن بیت دومش مشکل  داره..

    در مورد بیت آخر هم مگه اشکال داره؟
  • دختر همساده
  • اتفاقا از نظر وزنی بیت سومش میلنگه..

    پاسخ:
    آره ...
    من فقط به مفهوم دقت کرده بودم.
    پس بیت دوم و سوم...؟؟
  • دختر همساده
  • من تو بیت دوم از نظر وزن مشکلی حس نمیکنم..
    مگه شعر از شماست؟؟
    ببخشید من گاهی کوبنده نظر میدم..

    پاسخ:
    نه یکی   از دوستان هستند یه جورایی ...

    اتفاقا اینطور بهتره.. کوبنده نظر بده دخترهمساده..:)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • وای آهنگش حرف نداره
    علیرضا قربانی خونده
    شدیدا پیشنهاد میشود....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی